Może przybliże sprawę jeszcze bardziej.
Otóż to jest Zombie plague advance i znalazłem gdzieś plugin na klasy do
zm, które miały rózne modele, ponieważ nie mogłem zmienić modelu gracza np. cs_set_user_model
i ustawiłem to tak:
case Predator:
{
fm_remove_model_ents(id)
if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id]))
{
g_ent_playermodel[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,0)
set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_classname, "player_model")
set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_aiment, id)
set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_owner, id)
// Change name of your model below.
engfunc(EngFunc_SetModel, g_ent_playermodel[id], "models/player/vip_csfifka/vip_csfifka.mdl")
fm_set_weaponmodel_ent(id)
}
}
Są jakieś inne sposoby na zmiane modelu gracza?
Zrobiłem. Zadziałało gdy zrobiłem tak:
fm_set_rendering(g_ent_playermodel[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderGlow, 0)