Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bład przy kopmlikacji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 mEliSa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:125
  • Imię:Rafał :)
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 20.11.2011 10:19

Witam zrobiłem 2 klasy lecz mam błędy przy komplikacji ;x

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
	    
new const nazwa[]   = "Amadeusz";
new const opis[]    = "Dodatkowe 5(+inteligecja) obrazen z MP5";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.cs-...pl ", nazwa);
    ma_klase[id] = true;
    ResetHUD(id);
}
    
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Beltownik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new bool:ma_kusze[32];
new ilosc_beltow[32];

new bool:ma_klase[32];


new const opis[] = "Zamiast noza ma kusze i 2 beltow";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 4;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;



public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    cod_register_class(PLUGIN, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
    register_touch("Belt", "*" , "DotykBeltu");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Res", 1);
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazInfo");
    
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.cs-...pl ", nazwa);
    ma_klase[id] = true;
    ResetHUD(id);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
    ilosc_beltow[id] = 2;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}
public PokazInfo(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new text[512]
    format(text,511,"Ilosc Beltow: %d",ilosc_beltow[id])
    message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
    write_byte(0)
    write_string(text)
    message_end()
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


public Res(id)
{
    ilosc_beltow[id] = 2;
}
public plugin_precache()
{
    precache_model("models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
    precache_model("models/QTM_CodMod/belt.mdl")
}
public CurWeapon(id)
{
    new weapon = read_data(2)
    
    if(weapon == CSW_KNIFE && ma_klase[id])
    {
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
        ma_kusze[id] = true;
    }
    else
        ma_kusze[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
    if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id]))
    {
        StworzBelt(id)
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public StworzBelt(id)
{
    
    if (!is_user_alive(id) || !ilosc_beltow[id])
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    ilosc_beltow[id]--;
    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];        
    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
    
    new Ent = create_entity("info_target");
    
    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Belt");
    entity_set_model(Ent, "models/QTM_CodMod/belt.mdl");
    
    vAngle[0] *= -1.0;
    
    entity_set_origin(Ent, Origin);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
    
    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
    
    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


public DotykBeltu(ent)
{
    if ( !is_valid_ent(ent))
        return;
    
    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 10.0, entlist, 32);
    
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new pid = entlist[i];
        
        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
            continue;
        
        new hp = get_user_health(pid)
        
        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1);
    }
    remove_entity(ent);
}


#2 ^KoZa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.11.2011 15:42

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 5(+inteligecja) obrazen z MP5";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;
new bool: ma_klase[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.cs-...pl ", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Beltownik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new bool:ma_kusze[32];
new ilosc_beltow[32];

new bool:ma_klase[32];


new const opis[] = "Zamiast noza ma kusze i 2 beltow";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 4;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;



public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(PLUGIN, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_touch("Belt", "*" , "DotykBeltu");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Res", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazInfo");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Beltownik zostala stworzona przez www.cs-...pl ");
ma_klase[id] = true;
ilosc_beltow[id] = 2;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public PokazInfo(id)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
return PLUGIN_CONTINUE;

new text[512]
format(text,511,"Ilosc Beltow: %d",ilosc_beltow[id])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()

return PLUGIN_CONTINUE;
}


public Res(id)
{
ilosc_beltow[id] = 2;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
precache_model("models/QTM_CodMod/belt.mdl")
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2)

if(weapon == CSW_KNIFE && ma_klase[id])
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
ma_kusze[id] = true;
}
else
ma_kusze[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id]))
{
StworzBelt(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public StworzBelt(id)
{

if (!is_user_alive(id) || !ilosc_beltow[id])
return PLUGIN_CONTINUE

ilosc_beltow[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Belt");
entity_set_model(Ent, "models/QTM_CodMod/belt.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


public DotykBeltu(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 10.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

new hp = get_user_health(pid)

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1);
}
remove_entity(ent);
}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych