hmm no bo ja potrzebuje tego do gildii
mam teraz
public zapis_gildia(id,mode)
{
if(mode == 1){
get_user_name(id,nazwa_zalozycial[id],32)
ilosc_czlonkow[id]=1
gildia_lvl[id]=1
}
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]);
format(vaultdata,255,"%i %i %i ^"%s^" %i %i %i %i %i",gildia_lvl[id],gildia_exp[id],ilosc_czlonkow[id],nazwa_zalozycial[id],g_dmg[id],g_def[id],g_hp[id],g_spid[id],g_pkt[id])
nvault_set(g_gildia,vaultkey,vaultdata);
}
i odczyt
public wczytaj_gildia(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]);
nvault_get(g_gildia,vaultkey,vaultdata,255)
new nz[32],gl[32],ge[32],ic[32],gd[32],gde[32],gh[32],gs[32],pkt[32]
parse(vaultdata, gl, 31, ge ,31, ic ,31, nz ,31, gd ,31, gde ,31, gh ,31, gs ,31, pkt ,31)
gildia_lvl[id] = str_to_num(gl);
gildia_exp[id] = str_to_num(ge);
ilosc_czlonkow[id] = str_to_num(ic);
g_dmg[id] = str_to_num(gd);
g_def[id] = str_to_num(gde);
g_hp[id] = str_to_num(gh);
g_spid[id] = str_to_num(gs);
g_pkt[id] = str_to_num(pkt);
copy(nazwa_zalozycial[id], 31, nz);
}
a chcialbym
public zapis_gildia(id,mode)
{
if(mode == 1){
get_user_name(id,nazwa_zalozycial[id],32)
ilosc_czlonkow[id]=1
gildia_lvl[id]=1
}
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]);
format(vaultdata,255,"%i %i %i ^"%s^" %i %i %i %i %i %i %i %i",gildia_lvl[id],gildia_exp[id],ilosc_czlonkow[id],nazwa_zalozycial[id],g_dmg[id],g_def[id],g_hp[id],g_spid[id],g_pkt[id],g_hp1[id],g_spid1[id],g_pkt1[id])
nvault_set(g_gildia,vaultkey,vaultdata);
}
i to samo z odczytem
ale nie chce resetowac gildi wszystkim gracza . Moze jest jakis sposob na obejscie . Mozna chyba najwyzej zapisac w nowym pliku jednak wydaje mi sie to malo optymalne .