Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
problem muzyka 10 sec przed wybuchem
#1
Napisano 29.01.2009 18:51
#2
Napisano 29.01.2009 19:14
#3
Napisano 29.01.2009 19:16
@up
@szybszy
#4
Napisano 29.01.2009 19:34
sma.
/*
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI
* Plugin Details
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.
* Required Modules:
- CSX
* Credits:
- Emp` for various indicates
- Alka for full tests
* Changelog
- Fixed Events problems
- Pcvars
- Fixed any bug on plugin
*/
#include <amxmodx>
#include <csx>
#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"
//
// KONFIGURACJA TUTAJ
//
#define muzyczka "sound/misc/bombaskill.wav"
#define czas 10
//
//
new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;
new g_msgsync;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}
public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}
public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}
public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}
if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);
--g_c4timer;
}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/bombaskill.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}
#5
Napisano 29.01.2009 19:38
A normalny plugin Ci działa bez podmieniania muzyki ?
#6
Napisano 29.01.2009 19:40
Ewentualnie spróbuj drugiego, ponieważ w pierwszym może być błąd
#define muzyczka "sound/misc/bombaskill.wav" ient_cmd(0, "spk %s", muzyczka)
Załączone pliki
#7
Napisano 29.01.2009 19:54
#8
Napisano 29.01.2009 19:58
#9
Napisano 29.01.2009 20:21
Załączone pliki
#10
Napisano 29.01.2009 20:28
#11
Napisano 29.01.2009 20:52
#12
Napisano 29.01.2009 21:00
close karma za chęci
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych