Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem muzyka 10 sec przed wybuchem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vandervill

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:107
  • GG:
Offline

Napisano 29.01.2009 18:51

mam problem z tym pluginem http://amxx.pl/viewtopic.php?t=305 dodałem swoja muzykę w sma. Chciałem zrobić ,amxx i wyskakuje error ;/ utwór jest w wav
  • +
  • -
  • 0

#2 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 29.01.2009 19:14

Daj mi plik muzyczny ja Ci spróbuje zroibć.
  • +
  • -
  • 0

#3 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 29.01.2009 19:16

pokaz plik .sma

@up
@szybszy
  • +
  • -
  • 0

#4 Vandervill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:107
  • GG:
Offline

Napisano 29.01.2009 19:34

plik wav = http://rapidshare.co.../bombaskill.wav


sma.

/*
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI

* Plugin Details
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.

* Required Modules:
- CSX

* Credits:
- Emp` for various indicates
- Alka for full tests

* Changelog
- Fixed Events problems
- Pcvars
- Fixed any bug on plugin

*/


#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"

//
// KONFIGURACJA TUTAJ
//
#define muzyczka "sound/misc/bombaskill.wav"
#define czas 10
//

//

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/bombaskill.wav")

return PLUGIN_CONTINUE
}


  • +
  • -
  • 0

#5 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 29.01.2009 19:38

Także mi nie działa, edytowałem troche .sma i nic ...
A normalny plugin Ci działa bez podmieniania muzyki ?
  • +
  • -
  • 0

#6 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 29.01.2009 19:40

W załączniku skompilowane lokalnie.
Ewentualnie spróbuj drugiego, ponieważ w pierwszym może być błąd
#define muzyczka "sound/misc/bombaskill.wav"
ient_cmd(0, "spk %s", muzyczka)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 29.01.2009 19:54

nie wiem mi to dalej nie działa :/ może dzwiek źle skompresowany :/ ??
  • +
  • -
  • 0

#8 Vandervill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:107
  • GG:
Offline

Napisano 29.01.2009 19:58

mi tez nie działa ;/ muza nie leci ;/
  • +
  • -
  • 0

#9 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 29.01.2009 20:21

spr. dzwiek skompresowałem ale nie wiem czy odpali

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#10 Vandervill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:107
  • GG:
Offline

Napisano 29.01.2009 20:28

mi nie działa dalej ;/
  • +
  • -
  • 0

#11 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 29.01.2009 20:52

spróbujcie z inną muza i zobaczycie co nie działa..
  • +
  • -
  • 0

#12 Vandervill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:107
  • GG:
Offline

Napisano 29.01.2009 21:00

Zrobiłem jeszcze raz all od nowa i inna nazwa pliku wav dopisałem w sma i się udało :D

close karma za chęci
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych