Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] obliczenia

obliczenia

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 daedhelil

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 19.11.2011 22:04

Witam, nie wiem w jaki sposób obliczyć takie coś:

...
#define wartosc_Y 0.5
...
wartosc_Y -= 0.1; // ???
...
set_hudmessage(50, 255, 50, -0.1, wartosc_Y, 0, 6.0, 1.0);
...

Użytkownik fxd edytował ten post 19.11.2011 22:19

  • +
  • -
  • 0

#2 ExBiT

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Brainf*ck
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.11.2011 22:12

Sprecyzuj lepiej pytanie... Z tego co zrozumiałem, to :

 wartosc_Y -= 0.1; // ??? 


Jest równoznaczne z:

wartosc_Y = wartosc_Y - 0.1; // ???  


Jeżeli nie o to Ci chodziło, to rozjaśnij pytanie.

Użytkownik ExBiT edytował ten post 19.11.2011 22:12

  • +
  • -
  • 0
Projekty na zamówienie w technologii:
- C++,
- Java,
- Pawn.

100% zadowolenia. Kontakt - PW.

#3 daedhelil

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 19.11.2011 22:17

Chodzi mi o to, że nie wiem w jaki sposób uaktualnić dane z #define za pomocą tego wyrażenia.
  • +
  • -
  • 0

#4 ExBiT

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Brainf*ck
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.11.2011 22:33

Omfg... 'Define' służy do definiowania stałych lub tzw. makr. Na takie operacje użyj najlepiej zwykłej zmiennej:

 new wartosc_Y = 0.5 

Użytkownik ExBiT edytował ten post 19.11.2011 22:34

  • +
  • -
  • 1
Projekty na zamówienie w technologii:
- C++,
- Java,
- Pawn.

100% zadowolenia. Kontakt - PW.

#5 daedhelil

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 19.11.2011 22:37

Ok, a w jaki sposób dodać zmienną w set_hudmessage()
  • +
  • -
  • 0

#6 ^KoZa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.11.2011 22:47

Tak jak w print, przykład:

new zmienna
zmienna = name
show_hudmessage(id, "Ja, %s nie wiem jak dodaje sie zmienne w hudmessage", zmienna)
  • +
  • -
  • 0

#7 daedhelil

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 19.11.2011 22:53

set_hudmessage() a nie show_hudmessage() ...

//////////////////////////////////
...
new Float:wartosc_Y = 0.5, Float:wartosc_X = 0.5;
new Float:wartosc = 0.05;
...
set_hudmessage(50, 255, 50, wartosc_X, wartosc_Y, 0, 6.0, 1.0);
...
wartosc_Y -= wartosc;
...
//////////////////////////////////
Rozwiązane, przepraszam za śmiecenie forum moimi postami. Do zamknięcia.
Plus dla: ExBiT za informacje o definiowaniu.

Użytkownik fxd edytował ten post 20.11.2011 00:51

  • +
  • -
  • 0

#8 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.11.2011 13:30

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych