Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Origin


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 19.11.2011 20:26

Siema szybkie pytanko ;P
Jak mam new Float:Origin[3]
pev(id, pev_orgin, Orgin)

To w tablic Origin[0], Origin[1], Origin[2] mam które dane tzn np:
w Origin[0] - tu zmieniam położenie gracza góra dół
itd
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.11.2011 20:30

tu zmieniam położenie gracza góra dół

to jest przechowywane w Origin[2]
  • +
  • -
  • 0

#3 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.11.2011 21:06

on się wtedy przesuwa do góry, czy pojawia się i znika np. 50 unitów wyżej jak zrobie coś takiego:

Origin[2] += 50

?
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.11.2011 21:13

Jak zrobisz coś takiego, to po za zwiększeniem wartości znajdującej się na 3 pozycji tablicy, nic się nie stanie.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.11.2011 21:26

no i własnie dlatego napisałem wczoraj temat: http://amxx.pl/topic...oszenie-gracza/
  • +
  • -
  • 0

#6 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 19.11.2011 23:25

Czyli jeśli chcę aby ent powstał nad ciałem to muszę pobrać orgin gracza i dla entu dodać Orgin[2] += 100 ?? Chcę osiągnąć aby obok gracza który umarł spadł z nieba ent.
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#7 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.11.2011 23:32

Chyba wystarczy dodać 80, bo gracz ma mniej więcej taką wysokość, a nawet chyba mniejszą.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 20.11.2011 10:41

dobra dam pseudo kod napisany na komorce
new orgin[3]
pev(id, pev_orgin, orgin)
teraz tworze byt itp
orgin[2] += 50
set_pev(ent. pev_orgin. orgin)
set_pev(ent, pev_gravity, 1.0)


czy to zadziala? tzn czy byt pojawi sie nad graczm i spadnie?
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych