Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasamiProblem z klasami

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 DJTSUBA

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.11.2011 09:25

Witam mój wczorajszy temat został zamknięty ponieważ został źle napisany dlatego dziś piszę drugi temat otóż odkryłem przez co dochodzi do crashowania serwera ale nie mam bladego pojęcia jak to naprawić.Oto fragment erroru z logs co prawda tych errorów jest bardzo dużo ale aby nie zaśmiecać przedstawię tylko 1:


L 11/19/2011 - 08:59:12: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codawans_elitarny_general.amxx")
L 11/19/2011 - 08:59:12: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 11/19/2011 - 08:59:12: [AMXX] [0] codawans_elitarny_general.sma::Death (line 49)

Wydaje mi się że problem tkwi w pliku codawans_elitarny_general.sma w linijce 49 ale nie wiem co może być tam źle gdy kompiluje nie pokazuje żadnego erroru ani nic takiego.Oto zawartość pliku sma.



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Elitarny General";
new const opis[] = "Wybucha po smierci zadajac 50(+intelgencja) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 24;
new const inteligencja = 26;
new const wytrzymalosc = 35;

new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_advance(cod_get_classid("Zaawansowany General"), 120, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id]) <- to linia 49 w sma.
Eksploduj(id);
}

public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 50.0, 0.7);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(ma_klase[id]) <- to linia 49 w sma. Mógłby ktoś powiedzieć co tam jest źle proszę :( bo tych errorów mam sporo a tak jakbym dowiedział się co jest nie tak to z resztą bym sobie pewnie poradził (chodzi o klasy) bo błędy mam jeszcze w wytrzymałość perku misje QTM.cod mod.Bardzo proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 19.11.2011 14:28

Albo wrzucisz normalne, całe sma albo Ci nie pomożemy !
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 DJTSUBA

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.11.2011 19:22

A więc to o to chodziło z tym zamknięciem tematu wczoraj.Bardzo przepraszam za problemy już dodaje sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych