Witam, widziałem gdzies na forum daj dla nowego coda ale nie moge znaleść można prosić o link?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.11.2011 23:31
#2
Napisano 16.11.2011 00:29
Tylko ze w tym wypadku nie bedzie to /daj tylko /oddaj
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #define PLUGIN "Oddaj Perk" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "QTM_Peyote" new bool:dostal_przedmiot[33]; new oddaj_id[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk"); register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe"); } public OddajPerk(id) { new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPerk_Handle"); new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; oddaj_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb); } menu_display(id, menu); } public cod_perk_changed(id) dostal_przedmiot[id] = false; public OddajPerk_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_connected(oddaj_id[item])) { client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(dostal_przedmiot[id]) { client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde."); return PLUGIN_CONTINUE; } new wartosc_perku_dajacego; new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego); if(!perk_dajacego) { client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perku."); return PLUGIN_CONTINUE; } new nazwa_dajacego[64]; new nazwa_otrzymujacego[64]; get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63) get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63) dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true; cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0); client_print(id, print_chat, "Przekazales perk graczowi %s.", nazwa_otrzymujacego); client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales perk od gracza %s.", nazwa_dajacego); cod_set_user_perk(id, 0); return PLUGIN_CONTINUE; } public OddajPerk_Callback(id, menu, item) { if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item])) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; }
#3
Napisano 16.11.2011 07:27
jak chce /daj i /oddaj to wystarczy za :
a jak chcesz samą komende /daj bez /oddaj to zamień :
register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");Dać :
register_clcmd("say /daj", "OddajPerk");
a jak chcesz samą komende /daj bez /oddaj to zamień :
register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");Na :
register_clcmd("say /daj", "OddajPerk");
Użytkownik Szybcioor edytował ten post 16.11.2011 07:29
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych