Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Cod - odbijanie pocisków

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 15.11.2011 18:15

Witam. Mam taki problem. Dodałem odbijanie pocisków i ten kawałek kodu odpowiada za te odbijanie:

if(player_b_shin_left[this] > 0){
player_b_shin_left[this]--
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}

I teraz jak to przerobić, aby odbijał pociski, ale zadawały ode 20% obecnych obrażeń.

Dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 15.11.2011 19:08

if(player_b_shin_left[this] > 0){
player_b_shin_left[this]--
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
SetHamParamFloat(4, 0.2*damage);
}

  • +
  • -
  • 2

#3 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 16.11.2011 15:16

Nie działa.

Nie wiem czemu, ale tak działa :)

if(player_b_shin_left[this] > 0){
	    player_b_shin_left[this]--
        damage = damage*0.2
	    SetHamParamEntity(3, this);
	    SetHamParamEntity(1, idattacker);
	    SetHamParamFloat(4, damage);
    }

  • +
  • -
  • 1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych