Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa z Teleportem

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 15.11.2011 17:52

Oto kod mojej klasy. do której dodałem teleport.

http://wklej.org/id/628100/txt/

Niestety on nie działa, chociaż kompilacja przechodzi normalnie.

a to perk teleport.

http://wklej.org/id/628101/txt/


Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 15.11.2011 20:27


#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <xs>



new const nazwa[] = "Szturmowiec";

new const opis[] = "Za zabójstwo + 20Hp oraz magazynek, posiada teleport";

new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 17;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 6;





new bool:ma_klase[33];

new bool:uzyl[33];

new bool:moze_skoczyc[33];



new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,

10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };



public plugin_init() {

    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

    

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");

}



public cod_class_enabled(id)

{

    uzyl[id] = false;

    ma_klase[id] = true;

    return COD_CONTINUE;

}





public CmdStart(id, uc_handle)

{

    if(!ma_klase[id])

        return FMRES_IGNORED;

    

    new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

    new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])

    {

        moze_skoczyc[id] = false;

        new Float:velocity[3];

        pev(id, pev_velocity, velocity);

        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

        set_pev(id, pev_velocity, velocity);

    }

    else if(flags & FL_ONGROUND)    

        moze_skoczyc[id] = true;

        

    return FMRES_IGNORED;

}



public DeathMsg()

{

    new killer = read_data(1);

    new victim = read_data(2);

    

    if(!is_user_connected(killer))

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])

        cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

    

    if(ma_klase[killer])

    {

        new cur_health = pev(killer, pev_health);

        new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);

        new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;

        set_pev(killer, pev_health, new_health);

        

        new weapon = get_user_weapon(killer);

        if(maxClip[weapon] != -1)

            set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);

    }

    

    

    return PLUGIN_CONTINUE;

}



stock set_user_clip(id, ammo)

{

    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);

    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);

    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)

        if(pev(id, pev_owner) == id)

        {

            set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);

            return weaponid;

        }

    return 0;

}

public cod_class_skill_used(id)

{    

    if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    new Float:start[3], Float:view_ofs[3];

    pev(id, pev_origin, start);

    pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);

    xs_vec_add(start, view_ofs, start);



    new Float:dest[3];

    pev(id, pev_v_angle, dest);

    engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);

    global_get(glb_v_forward, dest);

    xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest);

    xs_vec_add(start, dest, dest);



    engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

    

    new Float:fDstOrigin[3];

    get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

    

    if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)

        return PLUGIN_CONTINUE;



    new Float:fNormal[3];

    get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

    

    xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);

    xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);

    set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);

    uzyl[id] = true;

    

    

    return PLUGIN_CONTINUE;

}



public ResetHUD(id)

    uzyl[id] = false;






  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych