Witam!
Mam 2 pytania.
1. Jak zmienić szybkośc biegania na nożu na serwie Cs 1.6
2. Czy ktoś wie jaki to jest pplugin dzięki któremu granat smoke zmienia sie w granat wyzucający nas w powietrze (jak by trampolina).
Jak go żucimy i staniemy na nim to jak wybucha to robią się do okoła neibieski kręgi i jak stoimy na tym to nas udeża i lecimy w którąś stronę.
Albo i białe już dobrze nie pamiętam, cos w tym stylu:
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak to edytowac i co to za plugin.
Temat rozp.
Kłusownik
, 14.11.2011 18:16
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.11.2011 18:16
#3
Napisano 14.11.2011 22:02
nie ma jakiegos gotowego pluginu?
chcę aby na nozu biegalo się 275... I chcę aby każdy biegał tak na nozu. Pomoże ktoś?
http://amxx.pl/topic...ybsze-bieganie/
Tutaj nie działa to Buguje sie i po odrodzeniu admin biega jak na sh.
chcę aby na nozu biegalo się 275... I chcę aby każdy biegał tak na nozu. Pomoże ktoś?
http://amxx.pl/topic...ybsze-bieganie/
Tutaj nie działa to Buguje sie i po odrodzeniu admin biega jak na sh.
#4
Napisano 14.11.2011 22:41
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <csx>
#define PLUGIN "knives_speed"
#define VERSION "1.0.1"
#define AUTHOR "autor"
new g_lastwpn[33];
new bool:g_imobile[33];
new gCurrentFOV[33];
new bool:freezetime;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
}
new Float:gCSWeaponSpeed[32] =
{
0.0,
250.0, // CSW_P228
0.0,
260.0, // CSW_SCOUT
250.0, // CSW_HEGRENADE
240.0, // CSW_XM1014
250.0, // CSW_C4
250.0, // CSW_MAC10
240.0, // CSW_AUG
250.0, // CSW_SMOKEGRENADE
250.0, // CSW_ELITE
250.0, // CSW_FIVESEVEN
250.0, // CSW_UMP45
210.0, // CSW_SG550
240.0, // CSW_GALI
240.0, // CSW_FAMAS
250.0, // CSW_USP
250.0, // CSW_GLOCK18
210.0, // CSW_AWP
250.0, // CSW_MP5NAVY
220.0, // CSW_M249
230.0, // CSW_M3
230.0, // CSW_M4A1
250.0, // CSW_TMP
210.0, // CSW_G3SG1
250.0, // CSW_FLASHBANG
250.0, // CSW_DEAGLE
235.0, // CSW_SG552
221.0, // CSW_AK47
250.0, // CSW_KNIFE
245.0 // CSW_P90
};
public client_putinserver(id)
{
g_imobile[id] = false;
}
public Event_CurWeapon(id){
if ( !is_user_alive(id) )
return;
new weapon_id = read_data(2);
if(is_user_alive(id)){
if(weapon_id == CSW_KNIFE){
if ( g_lastwpn[id] != weapon_id )
{
//set_task(0.1, "set_speed", id);
zmien_predkosc(id);
}
}
else{
new Float:g_speed;
g_speed = gCSWeaponSpeed[weapon_id] ;
set_user_maxspeed(id, g_speed) ;
}
g_lastwpn[id] = weapon_id;
}
}
public zmien_predkosc(id){
if ( !is_user_alive(id) || freezetime ){
return;
}
new Float:speed;
if ( g_imobile[id] ){
speed = 100.0;
}
else{
if ( cs_get_user_vip(id) ){
speed = 227.0;
}
else{
new weapon = get_user_weapon(id);
speed = gCSWeaponSpeed[weapon];
if ( gCurrentFOV[id] <= 45 ){
switch(weapon){
case CSW_SCOUT: speed = 220.0;
case CSW_SG550, CSW_AWP, CSW_G3SG1: speed = 150.0;
}
}
}
speed += (get_user_maxspeed(id) + 25);
}
if ( speed != get_user_maxspeed(id) )
{
set_user_maxspeed(id, speed);
}
}
uap, działa na 100 %
#5
Napisano 15.11.2011 23:45
Działa Wielkie dzięki.
Jescze tylko ten granat.
Trzeba to przerobić na smoke I dodać ten efekt niebieski z Zamrażającego + odgłos "cmoknięcia" (fuk) jak wybuchnie...
Jescze tylko ten granat.
Trzeba to przerobić na smoke I dodać ten efekt niebieski z Zamrażającego + odgłos "cmoknięcia" (fuk) jak wybuchnie...
/* AMX Mod script. * * HE-CONC 1.0 * by ThantiK * * * Description: * Remember CONC jumping in TFC? -- This adds the knockback to the HE 'nades * its great to set higher or lower depending on your wants. But definately * adds some spunk to the game. * * Commands: * CVAR - he_push, set higher or lower depending on the effect you want. * * Special Thanks: * JGHG for the help with setting velocity, and for the code on getting HE coords. * Ryan (War3 Expansion guy) for the mathematics and velocity stocks. */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define SPEED 800.0 public plugin_init() { register_plugin("Smoke Odzuca", "1.0", "StarskY.") register_cvar("sgren_push","20.0") } stock get_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed, Float:fVelocity[3] ) { new Float:fEntOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fEntOrigin ); // Velocity = Distance / Time new Float:fDistance[3]; fDistance[0] = fEntOrigin[0] - fOrigin[0]; fDistance[1] = fEntOrigin[1] - fOrigin[1]; fDistance[2] = fEntOrigin[2] - fOrigin[2]; new Float:fTime = ( vector_distance( fEntOrigin,fOrigin ) / fSpeed ); fVelocity[0] = fDistance[0] / fTime; fVelocity[1] = fDistance[1] / fTime; fVelocity[2] = fDistance[2] / fTime; return ( fVelocity[0] && fVelocity[1] && fVelocity[2] ); } // Sets velocity of an entity (ent) away from origin with speed (speed) stock set_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed ) { new Float:fVelocity[3]; get_velocity_from_origin( ent, fOrigin, fSpeed, fVelocity ) entity_set_vector( ent, EV_VEC_velocity, fVelocity ); return ( 1 ); } public hedamage_event(id) { new MAXPLAYERS MAXPLAYERS = get_maxplayers() new classname2[8] entity_get_string(inflictor, EV_SZ_classname, classname2, 7) if (!equal(classname2, "grenade")) return PLUGIN_CONTINUE new Float:upVector[3] upVector[0] = float(read_data(4)) upVector[1] = float(read_data(5)) upVector[2] = float(read_data(6)) return PLUGIN_CONTINUE }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych