Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak to edytowac i co to za plugin.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kłusownik

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:97
  • Imię:zenek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.11.2011 18:16

Witam!

Mam 2 pytania.
1. Jak zmienić szybkośc biegania na nożu na serwie Cs 1.6
2. Czy ktoś wie jaki to jest pplugin dzięki któremu granat smoke zmienia sie w granat wyzucający nas w powietrze (jak by trampolina).
Jak go żucimy i staniemy na nim to jak wybucha to robią się do okoła neibieski kręgi i jak stoimy na tym to nas udeża i lecimy w którąś stronę.
Albo i białe już dobrze nie pamiętam, cos w tym stylu:
Dołączona grafika

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam!

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 14.11.2011 21:03

1. event currweapon, dac tam ze noz = np 2x szybciej ;f
2. nie wiem
  • +
  • -
  • 0

#3 Kłusownik

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:97
  • Imię:zenek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.11.2011 22:02

nie ma jakiegos gotowego pluginu?

chcę aby na nozu biegalo się 275... I chcę aby każdy biegał tak na nozu. Pomoże ktoś?
http://amxx.pl/topic...ybsze-bieganie/

Tutaj nie działa to :D Buguje sie i po odrodzeniu admin biega jak na sh.

#4 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 14.11.2011 22:41

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <csx>
#define PLUGIN "knives_speed"
#define VERSION "1.0.1"
#define AUTHOR "autor"

new g_lastwpn[33];
new bool:g_imobile[33];
new gCurrentFOV[33];
new bool:freezetime;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
}
new Float:gCSWeaponSpeed[32] =
{
0.0,
250.0, // CSW_P228
0.0,
260.0, // CSW_SCOUT
250.0, // CSW_HEGRENADE
240.0, // CSW_XM1014
250.0, // CSW_C4
250.0, // CSW_MAC10
240.0, // CSW_AUG
250.0, // CSW_SMOKEGRENADE
250.0, // CSW_ELITE
250.0, // CSW_FIVESEVEN
250.0, // CSW_UMP45
210.0, // CSW_SG550
240.0, // CSW_GALI
240.0, // CSW_FAMAS
250.0, // CSW_USP
250.0, // CSW_GLOCK18
210.0, // CSW_AWP
250.0, // CSW_MP5NAVY
220.0, // CSW_M249
230.0, // CSW_M3
230.0, // CSW_M4A1
250.0, // CSW_TMP
210.0, // CSW_G3SG1
250.0, // CSW_FLASHBANG
250.0, // CSW_DEAGLE
235.0, // CSW_SG552
221.0, // CSW_AK47
250.0, // CSW_KNIFE
245.0 // CSW_P90
};
public client_putinserver(id)
{
g_imobile[id] = false;
}

public Event_CurWeapon(id){
if ( !is_user_alive(id) )
return;

new weapon_id = read_data(2);

if(is_user_alive(id)){
if(weapon_id == CSW_KNIFE){
if ( g_lastwpn[id] != weapon_id )
{
//set_task(0.1, "set_speed", id);
zmien_predkosc(id);
}
}
else{
new Float:g_speed;
g_speed = gCSWeaponSpeed[weapon_id] ;
set_user_maxspeed(id, g_speed) ;
}

g_lastwpn[id] = weapon_id;
}
}
public zmien_predkosc(id){
if ( !is_user_alive(id) || freezetime ){
return;
}

new Float:speed;

if ( g_imobile[id] ){
speed = 100.0;
}
else{
if ( cs_get_user_vip(id) ){
speed = 227.0;
}
else{
new weapon = get_user_weapon(id);

speed = gCSWeaponSpeed[weapon];

if ( gCurrentFOV[id] <= 45 ){
switch(weapon){
case CSW_SCOUT: speed = 220.0;
case CSW_SG550, CSW_AWP, CSW_G3SG1: speed = 150.0;
}
}
}

speed += (get_user_maxspeed(id) + 25);
}

if ( speed != get_user_maxspeed(id) )
{
set_user_maxspeed(id, speed);
}
}


uap, działa na 100 %
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 Kłusownik

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:97
  • Imię:zenek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.11.2011 23:45

Działa :D Wielkie dzięki.

Jescze tylko ten granat.

Trzeba to przerobić na smoke :D I dodać ten efekt niebieski z Zamrażającego + odgłos "cmoknięcia" (fuk) jak wybuchnie...
/* AMX Mod script.
*
* HE-CONC 1.0
*  by ThantiK
*
*
* Description:
*  Remember CONC jumping in TFC? -- This adds the knockback to the HE 'nades
*  its great to set higher or lower depending on your wants.  But definately
*  adds some spunk to the game.
* 
* Commands:
*  CVAR - he_push, set higher or lower depending on the effect you want.
*
* Special Thanks:
*  JGHG for the help with setting velocity, and for the code on getting HE coords.
*  Ryan (War3 Expansion guy) for the mathematics and velocity stocks.
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define SPEED 800.0
public plugin_init() {
    register_plugin("Smoke Odzuca", "1.0", "StarskY.")
    register_cvar("sgren_push","20.0")
}
stock get_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed, Float:fVelocity[3] )
{
    new Float:fEntOrigin[3];
    entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fEntOrigin );
    // Velocity = Distance / Time
    new Float:fDistance[3];
    fDistance[0] = fEntOrigin[0] - fOrigin[0];
    fDistance[1] = fEntOrigin[1] - fOrigin[1];
    fDistance[2] = fEntOrigin[2] - fOrigin[2];
    new Float:fTime = ( vector_distance( fEntOrigin,fOrigin ) / fSpeed );
    fVelocity[0] = fDistance[0] / fTime;
    fVelocity[1] = fDistance[1] / fTime;
    fVelocity[2] = fDistance[2] / fTime;
    return ( fVelocity[0] && fVelocity[1] && fVelocity[2] );
}

// Sets velocity of an entity (ent) away from origin with speed (speed)
stock set_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed )
{
    new Float:fVelocity[3];
    get_velocity_from_origin( ent, fOrigin, fSpeed, fVelocity )
    entity_set_vector( ent, EV_VEC_velocity, fVelocity );
    return ( 1 );
}
public hedamage_event(id) {
    new MAXPLAYERS
    MAXPLAYERS = get_maxplayers()
    new classname2[8]
    entity_get_string(inflictor, EV_SZ_classname, classname2, 7)
    if (!equal(classname2, "grenade"))
	    return PLUGIN_CONTINUE
    new Float:upVector[3]
    upVector[0] = float(read_data(4))
    upVector[1] = float(read_data(5))
    upVector[2] = float(read_data(6))
    return PLUGIN_CONTINUE
}






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych