Da się zrobić tak zatrzymać wykonywanie funkcji w jednym public na czas wykonywania go w drugim?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zatrzymanie wykonywania public w innym public.Opis zbędny.
Temat rozp. Drzanas, 13.11.2011 19:21
5 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 13.11.2011 21:19
Da się, pokaż kod i oznacz public.
#3
Napisano 13.11.2011 21:55
A mógłbyś to pokazać na innym przykładzie?
Nie chciałbym za bardzo tego sma udostępniać.
Dokładnie to chodzi mi o zablokowanie hud, bo mam ustawione w jednym publicu odświeżanie co 0.1 a w drugim co 1 sekundę i tam gdzie jest co 1 sekundę po prostu pojawia się i znika napis.
Nie chciałbym za bardzo tego sma udostępniać.
Dokładnie to chodzi mi o zablokowanie hud, bo mam ustawione w jednym publicu odświeżanie co 0.1 a w drugim co 1 sekundę i tam gdzie jest co 1 sekundę po prostu pojawia się i znika napis.
#4
Napisano 13.11.2011 23:58
Oczekujesz pomocy nie podając kodu?
Powinieneś radzić sobie sam w takiej sytuacji.
Powinieneś radzić sobie sam w takiej sytuacji.
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum
#6
Napisano 15.11.2011 16:26
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "KariiO" new bool:nagroda[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /szansa","szansa"); } public szansa(id) { new losowanie = random_num(1,10) if(losowanie==1) nagroda[id] = true rozdawanie_nagrod(id) } public rozdawanie_nagrod(id) { if(nagroda[id]) cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+500) //jezeli wylosowal liczbe 1 w powyzszym losowanie wygrywa else client_print(id,print_chat,"Lipa, nic nie wygrales !") //losowanie bylo rozne od liczby 1, tym samym gosc nic nie wygral }To prosty przykład, oczywiście można zrobić wszystko w jednym publicu bez zmiennej bool...
Zatrzymywać możesz różnie, warunki, usuwanie tasków itp...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych