Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kusza nalicza do ranku?Questow, etc.
#1
Napisano 11.11.2011 16:57
Otóż widziałem juz wiele takich tematow ale w zadnym nie znalazlem rozwiazania swojego problemu. W czym klopot? Na moim Diablo sa questy, oraz klasa Lowca posiadajaca kusze. Niestety zabicia z kuszy nalicza rywalowi jako 2 Dead (tak jak by się sam zabił, fragi nie zaliczaja sie do ranku ani tym bardziej questow.
Mod ten jest w sumie przerobka 5.9, wiec kodu wyciagac chyba nie musze bo jest standardowy, w razie czego moge podpiac jezeli to wazne.
Pozdrawiam.
#2
Napisano 11.11.2011 19:10
#3
Napisano 11.11.2011 19:23
- zaliczaly sie do ranku (w tym wypadku tez do postepu questa)
- zeby ewentualnie pokazywalo obrazenia
- i ewentualnie nie naliczalo 2 dead osobie zabitej tak jakby sie sam zabil
#4
Napisano 11.11.2011 19:42
co do /rank to da sie zrobic
szukałem pluginu co dodaje zabójstwa do /rank ale jakoś tam niejasne to przedstawione.
w diablo można by bylo robić stok co otwierał by plik z rankingiem statsx.dat podajże
i dodawał odpowiednia liczbę
Mozna by bylo wtedy zrobić to do każdej broni mocy (np 1/x z m4)
ale ja dzis nad tym nei mam czasu . być może ktos sie podejmie tego .
#5
Napisano 11.11.2011 21:55
#6
Napisano 12.11.2011 19:26
#7
Napisano 15.11.2011 21:47
if(player_class[id]==Lowca || player_b_kusza[id] == 1)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.5 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
I źródło bow, czyli cos istotniejszego :
public command_bow(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED
if(bow[id] == 1){
entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,cbow_VIEW)
entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel,cvow_PLAYER)
bowdelay[id] = get_gametime()
}else if(player_sword[id] == 1)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)
bow[id]=0
}
else
{
entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel,KNIFE_PLAYER)
bow[id]=0
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public toucharrow(arrow, id)
{
new kid = entity_get_edict(arrow, EV_ENT_owner)
new lid = entity_get_edict(arrow, EV_ENT_enemy)
if(is_user_alive(id))
{
if(kid == id || lid == id) return
entity_set_edict(arrow, EV_ENT_enemy,id)
new Float:dmg = entity_get_float(arrow,EV_FL_dmg)
entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0)
if(get_cvar_num("mp_friendlyfire") == 0 && get_user_team(id) == get_user_team(kid)) return
Effect_Bleed(id,248)
bowdelay[kid] -= 0.5 - floatround(player_intelligence[kid]/5.0)
change_health(id,floatround(-dmg),kid,"knife")
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
if(get_user_team(id) == get_user_team(kid))
{
new name[33]
get_user_name(kid,name,32)
client_print(0,print_chat,"%s attacked a teammate",name)
}
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hit4.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
if(dmg<30) remove_entity(arrow)
}
}
public touchWorld2(arrow, world)
{
remove_entity(arrow)
}
Bylbym wdzieczny za kazda pomoc.
Podbijam
#8
Napisano 15.11.2011 22:04
Użytkownik KariiO edytował ten post 15.11.2011 22:04
#9
Napisano 16.11.2011 00:51
Użytkownik Kukol edytował ten post 16.11.2011 00:51
#10
Napisano 20.11.2011 22:20
Podbijam
#11
Napisano 20.11.2011 22:37
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#12
Napisano 20.11.2011 22:51
public toucharrow(arrow, id) { new kid = entity_get_edict(arrow, EV_ENT_owner) new lid = entity_get_edict(arrow, EV_ENT_enemy) if(is_user_alive(id)) { if(kid == id || lid == id) return entity_set_edict(arrow, EV_ENT_enemy,id) new Float:dmg = entity_get_float(arrow,EV_FL_dmg) entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0) if(get_cvar_num("mp_friendlyfire") == 0 && get_user_team(id) == get_user_team(kid)) return Effect_Bleed(id,248) bowdelay[kid] -= 0.5 - floatround(player_intelligence[kid]/5.0) ExecuteHam(Ham_TakeDamage,id,kid,kid,dmg,(1<<1) | (1<<12)) message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); write_short(7<<14); write_short(1<<13); write_short(1<<14); message_end(); emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hit4.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) if(dmg<30) remove_entity(arrow) } }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych