Użytkownik Pozdrawiam edytował ten post 11.11.2011 10:34
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dzwi na arcticu
Temat rozp. Pozdrawiam, 10.11.2011 20:07
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.11.2011 20:07
Chciałbym plugin który usuwa tylko drzwi na arcticu .
#2
Napisano 10.11.2011 22:37
podaj pełna nazwę mapy bo chyba nie jest to standardowa mapa
#3
Napisano 11.11.2011 10:35
Dokładna nazwa mapki to deathrun_arctic.
#4
Napisano 11.11.2011 10:45
Wiem tylko, że ten plugin nosi nazwę arctic.amxx
Ale nie mogę go znaleźć
Ale nie mogę go znaleźć
#5
Napisano 11.11.2011 10:59
sprawdź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) new szMap[64]; get_mapname(szMap,charsmax( szMap ) ); if(equal(szMap,"deathrun_arctic")){ remove_entity_name("func_door"); remove_entity_name("func_door_rotating"); } }
#6
Napisano 15.11.2011 14:40
No niby usuwa drzwi na arcticu al nie nie tylko -.-
Usuwa wszystkie rzeczy tupu jakaś pochylnia, przeszkoda
Usuwa wszystkie rzeczy tupu jakaś pochylnia, przeszkoda
#7
Napisano 15.11.2011 14:47
Bo kod DarkGL usuwa wszystkie byty typu func_door i func_door_rotating, a z tego jest zbudowana większość pułapek dr.
#8
Napisano 15.11.2011 14:50
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
new Float:gfSpawns[64][3], giSpawnsNum = 0;
new gcvarMaxDistance;
public plugin_init(){
gcvarMaxDistance = register_cvar("amx_push_maxdistance", "300.0");
new ent = -1;
while((ent = find_ent_by_class(ent, "info_player_start"))){
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, gfSpawns[giSpawnsNum++]);
}
}
public plugin_cfg(){
setTrigPushSolid(SOLID_NOT);
}
public plugin_end(){
setTrigPushSolid(SOLID_TRIGGER);
}
public plugin_unpause(){
setTrigPushSolid(SOLID_NOT);
}
public plugin_pause(){
setTrigPushSolid(SOLID_TRIGGER);
}
is_on_spawn(ent, Float:fMaxDistance){
new Float:fMins[3], Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_absmin, fMins);
entity_get_vector(ent, EV_VEC_absmax, fOrigin);
fOrigin[0] = (fOrigin[0]+fMins[0])/2;
fOrigin[1] = (fOrigin[1]+fMins[1])/2;
fOrigin[2] = (fOrigin[2]+fMins[2])/2;
for(new i=0;i<giSpawnsNum; i++){
if(get_distance_f(fOrigin, gfSpawns[i]) < fMaxDistance){
return 1;
}
}
return 0;
}
setTrigPushSolid(solid){
new Float:fDistance = get_pcvar_float(gcvarMaxDistance);
new ent = -1;
while((ent = find_ent_by_class(ent, "func_door_rotating"))){
if(is_on_spawn(ent, fDistance))
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, solid);
}
}
cvarem ustawiasz w jakim promieniu od respa ma usuwać ten byt (w unitach):
amx_push_maxdistance 300
#9
Napisano 16.11.2011 15:56
niestety nie działa, skomplikowalem plik na amxx wszystko wrzuciłem do odpowiednich folderów do plugin.ini i do amxx.ini wrzuciłem tego cavara
a więc czemu mi nie działa ?
amx_push_maxdistance 300
a więc czemu mi nie działa ?
#10
Napisano 17.11.2011 15:52
logi ? nie ma żadnych drzwi w promienu 300 unitów :F ?
#11
Napisano 17.11.2011 16:13
amx_push_maxdistance 300
Daj więcej unitów i zobacz czy usunie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych