Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Shoot Plugin


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 rash

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:119
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 27.01.2009 00:13

Witam.

Chciał bym zlecić osobie umiejącej pisać pluginy napisanie pluginu dla mnie, który miał by wyglądać tak.

Plugin przeznaczony był by na serwer FFA.

Jeżeli trafi się przeciwnika w obojętnie jaką część ciała oprócz głowy słyszy się taki dźwięk: (dźwięk słyszy tylko gracz strzelający we wroga)
Dołączona grafika

Natomiast jeżeli trafi się przeciwnika w głowę to gracz usłyszy taki dźwięk: (dźwięk słyszy tylko gracz strzelający we wroga)
Dołączona grafika

A jeżeli się kogoś zabije z noża to usłyszą wszyscy taki dźwięk:
http://www.wrzuta.pl/audio/pdrygf4CNr/ (dźwięk usłyszą wszyscy gracze na serwerze)

Jeżeli był by ktoś skłonny napisać ten plugin bardzo był bym wdzięczny co w za mian? Przedstaw mi swoją propozycję.

Pozdrawiam i czeka na odpowiedź.
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.01.2009 00:48

Plugin "quake_like" pod AMX posiada w sobie właśnie że jak się strzela we wroga to odgrwa dźwięk.
Może będzie prościej dla skrypterów.
Sma:

/* 
*    AMX Mod script. 
*    
*   Plugin : Quake like 
* 
*       by DanRaZor 
* 
* Just remember Quake III Arena ... 
* 
* New Cvar : amx_q3_mode = "abcde" (default) 
* 
*    a : emit sound when enemy damaged 
*    b : emit sound when teammate damaged 
*    c : sound at start of round 
*    d : emit sound when entering game 
*    e : emit sound when disconnecting 
* 
* Originals Wavs From the Game. Just Boosted in volume. 
*/  

#include <amxmod> 

readSettings( ) { 
   new flags[12] 
   get_cvar_string( "amx_q3_mode" , flags ,11) 
   return read_flags( flags ) 
} 

public client_putinserver(id) { 
   if ( readSettings( ) & 8 ) { 
      new param[2] 
      param[0] = id 
      set_task ( 2.0 , "enterMsg" , 0 , param , 1  ) 
   } 
   return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public enterMsg (param[]) 
  client_cmd( param[0] , "spk q3/intro" ) 

public client_disconnect(id) { 
  if ( readSettings( ) & 16) 
      client_cmd(0,"spk q3/exit") 
  return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public newRound ( ) { 
   new roundtime = floatround( get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0 ) 
   if ( roundtime == read_data(1) && readSettings( ) & 4 )    
      client_cmd(0,"spk q3/prepare") 
   return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public makeDamage( victim ) { 
   new wpn, hitzone,  attacker = get_user_attacker(victim,wpn,hitzone) 
   if ( !attacker ) return 
   new teamA = get_user_team ( attacker ) 
   new teamV = get_user_team ( victim ) 
   if ( teamV == teamA ) { 
      if ( readSettings( ) & 2 ) 
          client_cmd(attacker,"spk q3/hit_teammate") 
   } 
   else if ( readSettings( ) & 1 ) 
      client_cmd(attacker,"spk q3/hit") 
} 

public plugin_precache() { 
   precache_sound( "q3/hit.wav" ) 
   precache_sound( "q3/hit_teammate.wav" ) 
   precache_sound( "q3/prepare.wav" ) 
   precache_sound( "q3/intro.wav" ) 
   precache_sound( "q3/exit.wav" ) 
   return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public plugin_init() { 
   register_plugin ("Quake like","1.2","DanRaZor") 
   register_event  ("Damage"      ,"makeDamage" ,"b","2!0","3=0","4!0") 
   register_event  ("RoundTime"   ,"newRound"   ,"bc") 
   register_cvar   ("amx_q3_mode" ,"abcde" ) 
   return PLUGIN_CONTINUE 
} 

  • +
  • -
  • 0

#3 rash

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:119
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 27.01.2009 19:25

No to początek mamy co dalej? :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.01.2009 23:37

Ja nie dałem gotowego już skryptu. Zamieściłem sma w którym jest że jak się strzela w kogoś to jest dźwięk. Dałem żeby było troche prościej
  • +
  • -
  • 0

#5 rash

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:119
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 28.01.2009 00:33

Chodzi mi o to aby go przerobić tak jak napisałem.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych