Witam.
Chciał bym zlecić osobie umiejącej pisać pluginy napisanie pluginu dla mnie, który miał by wyglądać tak.
Plugin przeznaczony był by na serwer FFA.
Jeżeli trafi się przeciwnika w obojętnie jaką część ciała oprócz głowy słyszy się taki dźwięk: (dźwięk słyszy tylko gracz strzelający we wroga)
Natomiast jeżeli trafi się przeciwnika w głowę to gracz usłyszy taki dźwięk: (dźwięk słyszy tylko gracz strzelający we wroga)
A jeżeli się kogoś zabije z noża to usłyszą wszyscy taki dźwięk:
http://www.wrzuta.pl/audio/pdrygf4CNr/ (dźwięk usłyszą wszyscy gracze na serwerze)
Jeżeli był by ktoś skłonny napisać ten plugin bardzo był bym wdzięczny co w za mian? Przedstaw mi swoją propozycję.
Pozdrawiam i czeka na odpowiedź.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Shoot Plugin
Temat rozp. rash, 27.01.2009 00:13
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.01.2009 00:13
#2
Napisano 27.01.2009 00:48
Plugin "quake_like" pod AMX posiada w sobie właśnie że jak się strzela we wroga to odgrwa dźwięk.
Może będzie prościej dla skrypterów.
Sma:
Może będzie prościej dla skrypterów.
Sma:
/* * AMX Mod script. * * Plugin : Quake like * * by DanRaZor * * Just remember Quake III Arena ... * * New Cvar : amx_q3_mode = "abcde" (default) * * a : emit sound when enemy damaged * b : emit sound when teammate damaged * c : sound at start of round * d : emit sound when entering game * e : emit sound when disconnecting * * Originals Wavs From the Game. Just Boosted in volume. */ #include <amxmod> readSettings( ) { new flags[12] get_cvar_string( "amx_q3_mode" , flags ,11) return read_flags( flags ) } public client_putinserver(id) { if ( readSettings( ) & 8 ) { new param[2] param[0] = id set_task ( 2.0 , "enterMsg" , 0 , param , 1 ) } return PLUGIN_CONTINUE } public enterMsg (param[]) client_cmd( param[0] , "spk q3/intro" ) public client_disconnect(id) { if ( readSettings( ) & 16) client_cmd(0,"spk q3/exit") return PLUGIN_CONTINUE } public newRound ( ) { new roundtime = floatround( get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0 ) if ( roundtime == read_data(1) && readSettings( ) & 4 ) client_cmd(0,"spk q3/prepare") return PLUGIN_CONTINUE } public makeDamage( victim ) { new wpn, hitzone, attacker = get_user_attacker(victim,wpn,hitzone) if ( !attacker ) return new teamA = get_user_team ( attacker ) new teamV = get_user_team ( victim ) if ( teamV == teamA ) { if ( readSettings( ) & 2 ) client_cmd(attacker,"spk q3/hit_teammate") } else if ( readSettings( ) & 1 ) client_cmd(attacker,"spk q3/hit") } public plugin_precache() { precache_sound( "q3/hit.wav" ) precache_sound( "q3/hit_teammate.wav" ) precache_sound( "q3/prepare.wav" ) precache_sound( "q3/intro.wav" ) precache_sound( "q3/exit.wav" ) return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_init() { register_plugin ("Quake like","1.2","DanRaZor") register_event ("Damage" ,"makeDamage" ,"b","2!0","3=0","4!0") register_event ("RoundTime" ,"newRound" ,"bc") register_cvar ("amx_q3_mode" ,"abcde" ) return PLUGIN_CONTINUE }
#3
Napisano 27.01.2009 19:25
No to początek mamy co dalej?
#4
Napisano 27.01.2009 23:37
Ja nie dałem gotowego już skryptu. Zamieściłem sma w którym jest że jak się strzela w kogoś to jest dźwięk. Dałem żeby było troche prościej
#5
Napisano 28.01.2009 00:33
Chodzi mi o to aby go przerobić tak jak napisałem.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych