Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Kolorowanie ekranu przeciwnika ? Moc ?

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 09.11.2011 20:06

Czy stąd - http://darkgl.amxx.p...-ekranu-gracza/, dało by się zrobić moc dla klasy/itemu ?

Np. 1/x że przeciwnik będzie miał "pokolorowany" ekran.

ref

#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.11.2011 11:31

Tak, najpierw losujesz liczbę od 1 do x i sprawdzasz, jeżeli liczba równa się y. W warunku tworzysz wiadomość:

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenFade, _, id);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_byte(red);
write_byte(green);
write_byte(blue);
write_byte(alpha);
message_end();

Oczywiście zamieniamy wartości.

Źródło BF2 MOD:

public screen_flash(id,red,green,blue,alpha)
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenFade, _, id);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_byte(red);
write_byte(green);
write_byte(blue);
write_byte(alpha);
message_end();
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 10.11.2011 19:47

Możesz po prostu powiedzieć jak dodać tę moc ? ;x

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 10.11.2011 20:14

1. Szukasz public Damage(id) i tam dodajesz
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == xx && random_num(1, y) == 1)
        Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
xx - numer itemu
y - losowa wartość 1/y
2. Na koniec sma
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
    if (is_valid_ent(id))
    {
        message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
        write_short( duration ); // Duration of fadeout
        write_short( holdtime ); // Hold time of color
        write_short( fadetype ); // Fade type
        write_byte ( red ); // Red
        write_byte ( green ); // Green
        write_byte ( blue ); // Blue
        write_byte ( alpha ); // Alpha
        message_end();
    }
}
3. Do zmiennych globalnych:
new g_msg_screenfade;
4. Do plugin_init:
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych