#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <fun> #define TASK_SAYBOX 990 public plugin_init() { register_plugin( "Killday", "0,1", "Dawedo" ); register_clcmd( "say /killday", "cmdKillday" ); register_event( "HLTV", "eventHLTV", "a" ); } public eventHLTV() { new players[32], num; get_players( players, num ); for( new i; i < num ; i++ ) { new id = players[i] if( !is_user_alive( id ) ) continue; set_user_godmode( id, 0 ) } } public cmdKillday( id ) { if( get_user_team( id ) != 2 ) return PLUGIN_HANDLED; new players[32], num; get_players( players, num ); for( new i; i < num ; i++ ) { new pid = players[i] if( !is_user_alive( pid ) ) continue; switch( get_user_team( pid ) ) { case 1: WeaponMenu( pid ); case 2: set_user_godmode( pid, 1 ); } } set_hudmessage( 0, 191, 255, -1.0, 0.1, 0, 6.0, 7.0 ); show_hudmessage( 0, "Dzis bawimy sie w Killday !" ); set_task( 40.0, "taskSaybox", id+TASK_SAYBOX ); return PLUGIN_CONTINUE; } public taskSaybox( id ) { id -= TASK_SAYBOX; client_cmd( id, "say /box" ); } public WeaponMenu(id) { new menu = menu_create( "Wybierz swoja bron", "WeaponMenu_Handle"); menu_additem( menu, "M4A1/Deagle" ); menu_additem( menu, "AK47/Deagle" ); menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL ); menu_display( id, menu ); } public WeaponMenu_Handle( id, menu, item ) { if ( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy( menu ) return PLUGIN_HANDLED } switch( item ) { case 0: { fm_give_item( id, "weapon_m4a1" ); fm_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 ); } case 1: { fm_give_item( id, "weapon_ak47" ); fm_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 ); } } fm_give_item( id, "weapon_deagle" ); fm_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 ); menu_destroy( menu ); return PLUGIN_HANDLED; } stock fm_set_user_bpammo( id, iWeapon, iAmount ) { new iOffset; switch( iWeapon ) { case CSW_AWP: iOffset = 377; case CSW_SCOUT, CSW_AK47, CSW_G3SG1: iOffset = 378; case CSW_M249: iOffset = 379; case CSW_FAMAS, CSW_M4A1, CSW_AUG, CSW_SG550, CSW_GALI, CSW_SG552: iOffset = 380; case CSW_M3, CSW_XM1014: iOffset = 381; case CSW_USP, CSW_UMP45, CSW_MAC10: iOffset = 382; case CSW_FIVESEVEN, CSW_P90: iOffset = 383; case CSW_DEAGLE: iOffset = 384; case CSW_P228: iOffset = 385; case CSW_GLOCK18, CSW_MP5NAVY, CSW_TMP, CSW_ELITE: iOffset = 386; case CSW_FLASHBANG: iOffset = 387; case CSW_HEGRENADE: iOffset = 388; case CSW_SMOKEGRENADE: iOffset = 389; case CSW_C4: iOffset = 390; default:return; } set_pdata_int( id, iOffset, iAmount ); } stock fm_give_item( index, const item[] ) { if ( !equal( item, "weapon_", 7 ) && !equal( item, "ammo_", 5 ) && !equal( item, "item_", 5 ) && !equal( item, "tf_weapon_", 10 ) ) return 0; new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, item ) ) if ( !pev_valid( ent ) ) return 0; new Float:origin[3]; pev( index, pev_origin, origin ); set_pev( ent, pev_origin, origin ); set_pev( ent, pev_spawnflags, pev( ent, pev_spawnflags ) | SF_NORESPAWN ); dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ); new save = pev( ent, pev_solid ); dllfunc( DLLFunc_Touch, ent, index ); if( pev(ent, pev_solid) != save ) return ent; engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent ); return -1; }
I teraz tak, ten plugin odpowiada za killday na modzie JailBreak... po wpisaniu komendy /killday jest menu z wyborem broni dla TT i box powinien się włączać po 30s. od czasu wpisania /killday niestety tak się nie dzieje, dlatego zgłaszam się do was czy pomogliście byście mi ?... zrobić /box automatycznie włączany dzieś po 20s. od czasu wpisania /killday .
Po wpisaniu komendy /killday pojawia się napis "Dzisiaj bawimy się w Killday" - Chciałbym żeby ten napis cały czas był widoczny i na zielono, na czas bieżący on pojawi się i od razu znika i już się nie pojawia.
CT, powinno być nieśmiertelne jak autor pluginu robił to, to miało być CT nieśmiertelne ale niestety tak nie jest, a to jest wielkie utrudnienie dla mnie.
Proszę was o pomoc, oczywiście daje + .