Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
W czym zrobic model do cs
Started By NewaX, 05.11.2011 18:39
10 replies to this topic
#1
Posted 05.11.2011 18:39
Z gory przepraszam ze to nie ten dzial ale tylko tu jest poddzail Pytania. A wiec jak w temacie w jakim programie mozna zrobic model do cs? Czy blender lub milkshape sie nada czy do tego jest potrzebny specjalny program?
#2
Posted 05.11.2011 18:49
Blender + Milkshape = jedno z lepszych połączeń Wadą jest to że nie zrobisz w nich animacji i kości gdyż blender obsługuje tylko smd source. Najbardziej nadaje sie do tego 3D Studio Max ( 3ds max ) ale mało to on nie kosztuje
#3
Posted 05.11.2011 20:06
Acha to animacji np machanie noza w blenderze ani w milkshape nie zrobie? hmm a wczym mozna oprocz 3ds max? sa jakies takie programy?
?i co wie ktos?
?i co wie ktos?
Edited by newax, 08.11.2011 16:39.
#4
Posted 20.11.2011 14:40
to odkopie czy da sie w tym 3d max zrobic model taki zeby sie ruszal?? chodzo to to ze np ruch dloni taki jak bym zrobic czy da sie to na plik .mld? a i czy jest cos innegro niz 3d studio max?
Edited by newax, 20.11.2011 19:40.
#5
Posted 20.11.2011 18:29
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X → Pytania
do
Counter-Strike → Ogólne
#6
Posted 20.11.2011 22:17
Da sie, ale jak jestes poczatkuacy to sie nawet za to nie bierz ( lub rozpocznij od stalych modeli ). Dlaczego?
Model postaci - ok 55 animacji
Model broni - 3 modele, jeden statyczny, dwa po 9 sekwencjii
"Podrasowany" model mapy - 1-n animacjii
Do tego trzeba umiec oskryptowac plik qc.
Model postaci - ok 55 animacji
Model broni - 3 modele, jeden statyczny, dwa po 9 sekwencjii
"Podrasowany" model mapy - 1-n animacjii
Do tego trzeba umiec oskryptowac plik qc.
#7
Posted 21.11.2011 19:31
czyli nawet jezeli zrobie taki model i jego animacje to nie dam rady przelozyc tego na .mdl jezeli nie umiem skryptowac tych plikow qc?
#8
Posted 21.11.2011 20:49
Jezeli bedziesz robil na podstawie modelu innej postaci i zachowasz "proporcje" to wystarczy skopiowac ( chyba ze kompilator ustala hitboxy po nazwach kosci w modelu to mozesz w ogole pominac te linjki ale nie jestem pewny ) linijki odpowiedzialne za controller'y i hitbox'y. Co do modelu broni mozesz skopiowac z innego modelu i powinno dzialac.
#9
Posted 22.11.2011 18:49
aha dziekiuje za odpowiedz bo tak szukam po roznych forach i nic nei pisze.
#11
Posted 30.11.2011 15:37
no tylko ze wiekszosc z tych linkow to jest jak zmienic teksture w modelu a mi chodzi bardziej zeby byl jakis program i opisane jak w nim zrobic model ale i tak podziekowac bo link fajny:DD
o chyba znalazlem cos interesujacego czy to sie nada? LINK
o chyba znalazlem cos interesujacego czy to sie nada? LINK
Edited by newax, 30.11.2011 15:53.