Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Kuszownik

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 05.11.2011 18:21

*
Popularny

Klasa ma kusze zamiast noza, ktora strzela beltami.

Instalacja standardowa;

////Do Starego Coda

Do stworzonej wcześniej klasy w public odrodzenie(id) pod dodanymi bronmi dodajemy

ma_kusze(id,true)

na początku (pod definie VERSION) dodajemy

native ma_kusze(id,bool:ma)

i plugin kuszownik_stary.amxx (po skompilowaniu sma) dodajemy do plugins.ini pod pluginem coda.

Do nowego coda plik kuszownik.sma do starego kuszownik_stary.sma

Załączone pliki


Użytkownik CheQ edytował ten post 06.11.2011 10:37

  • +
  • -
  • 16

#2 Czakus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Sezam
  • Lokalizacja:Okolice
Offline

Napisano 05.11.2011 18:28

Dało by się na starego cod moda przerobić? ;x
  • +
  • -
  • 1

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 05.11.2011 18:32

Dodane jak.
  • +
  • -
  • 0

#4 Czakus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Sezam
  • Lokalizacja:Okolice
Offline

Napisano 05.11.2011 18:34

A takie pytanie jak dodać teraz klasie kuszę?
  • +
  • -
  • 0

#5 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 05.11.2011 18:37

ma_kusze(id,bool:ma)

zamień na
native ma_kusze(id,bool:ma)


oraz

register_native("ma_kusze","natyw_ma_kusze")

na
register_native("ma_kusze","natyw_ma_kusze", 1)


i w ogóle cały natyw zmień na

public natyw_ma_kusze(id,bool:ma)
ma_klase[id] = ma;

Użytkownik MarWit edytował ten post 05.11.2011 18:42

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#6 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 05.11.2011 18:38

Chyba Kusznik a nie Kuszownik :D

ok, ok, przepraszam :D

Użytkownik KariiO edytował ten post 05.11.2011 18:47

  • +
  • -
  • 0

#7 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 05.11.2011 18:38

jakbyś np chciał komandosowi dać kuszę to tak

case Komandos:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			ma_kusze(id,true)
		}

@MarWit dzięki z pośpiechu nie napisałem.


@KariiO to jest moja klasa i ja będe decydował jak się będzie nazywać :P Jest Kuszownik

Użytkownik CheQ edytował ten post 05.11.2011 18:40

  • +
  • -
  • 2

#8 Czakus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Sezam
  • Lokalizacja:Okolice
Offline

Napisano 05.11.2011 19:05

Jest mały problem.. Po dodaniu kusznika.. Znika tabelka z expem, lvl , itemem itp oraz nie dostaje się za nic expa ;x
proszę o pomoc..
  • +
  • -
  • 0

#9 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.11.2011 19:05

No ładnie :D +
  • +
  • -
  • 0

#10 Platinium

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:PTK
Offline

Napisano 05.11.2011 19:10

Łap + :)
  • +
  • -
  • 0

#11 Czakus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Sezam
  • Lokalizacja:Okolice
Offline

Napisano 05.11.2011 21:31

http://amxx.pl/topic...8-kusznik-blad/ możesz zajrzeć? ponieważ po dodaniu kusznika nie mam tabelki z klasa lvl expem itemem itp ;x
  • +
  • -
  • 0

#12 adek1479

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 05.11.2011 22:19

Hym więc tak: po zmianie klasy nadal zostaje nam kusza :-)

#13 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 06.11.2011 10:38

Edytowane, naprawione. ;)
  • +
  • -
  • 1

#14 Mordek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.11.2011 16:40

A więc tak. Jak wyjmuje pierwszą lepszą klasą (nie tym kuszownikiem całym) to w rogu pokazuje ilość bełtów, oraz można strzelać bez potrzeby włączania klasy kuszownik (jak wyjmuje się nóż jest normalny model noża jbc) Oraz podczas gdy klasa przeładowuje kuszę (już kuszownik normalny) można strzelać cały czas. Tak jakby klasa nie musiała przeładowywać. Popraw to proszę :D I jeżeli możesz, zrób wresję że klasa ma kuszę 10 bełtów, zadające 100 obrażen + int
  • +
  • -
  • 0

#15 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.11.2011 18:58

Czy nie trzeba zamienić :

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


na


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ilosc_beltow[id] = 0;
}


????
[/sma]
  • +
  • -
  • 1

#16 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 10.11.2011 20:25

d0n tHe Pr0oo przyznaje racje... ^^


Mordek Powiedz mi ile ma się czekać na załadowanie bełtu.?
  • +
  • -
  • 0

#17 Mordek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.11.2011 12:15

No zdaje mi się że między 2 a 4 sekundami to twój wybór ;]

Jeżeli masz czas, czy mógłbyś zrobić też kusznownika, który zadaje 80 + int DMG ? Tak oddzielnie bo tego co jest teraz chciałbym premium zrobić :)
  • +
  • -
  • 0

#18 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 12.11.2011 09:12

Trzeba zastosować się do porad MarWit'a, inaczej nie działa.

Pozatym tyle tu tego kodu, że można to przenieść do cod'a i zrobić np. że int. daje więcej bełtów i zadają one większy dmg.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#19 Mordek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.11.2011 10:11

Jeżeli da się zrobić jak napisał @up

To można zrobić na początek 4 bełty - każde 10 inta to 1 bełt więcej, każde 4 inta to 1 dmg więcej ;]
Początkowe 80 DMG :D
  • +
  • -
  • 0

#20 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 12.11.2011 10:19

Nom u siebie tak zrobiłem + że strzelać można co 3 sek.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych