Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Blokowanie podnoszenie broni - funkcja

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 06.11.2011 08:26

Witam. Tak jak w temacie. jaka funkcja w starym Codzie odpowiada za blokadę podnoszenia broni?

poradziłem sobie. Jak ktoś ma z tym problemy to w DotykBroni dodajemy takie cos:

z

public DotykBroni(weapon,id)
{
    new model[23];
    entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22);
    if (!is_user_connected(id) || entity_get_edict(weapon, EV_ENT_owner) == id || equal(model, "models/w_backpack.mdl"))
        return HAM_IGNORED;
    return HAM_SUPERCEDE;
}

na:

public DotykBroni(weapon,id)
{
    new model[23];
    entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22);
    if (!is_user_connected(id) || entity_get_edict(weapon, EV_ENT_owner) == id || equal(model, "models/w_backpack.mdl") || klasa_gracza[id] == NazwaTwojejKlasy)
        return HAM_IGNORED;
    return HAM_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych