Mam takie pytanie bo byc moze ktos juz sobie poradzil z nim...
Chodzi mi o jakis plugin czy cvar ktory da mozliwosc ochrony gracza przez zabiciem po respawnie (ozywieniem przez necromante) powiedzmy przez 5-10 sec...
Probowalem uzwyac do tego pluginu o nazwie "spawn protection 7.0 i 8.0" ale gryzie sie z diablo modem gdyz ninja i stalker staja sie widoczni do pierwszego swojego ataku...
Jesli ktos poradzil sobie z takim problemem proszę o podzielenie sie nim z nami
Pozdrawiam...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Spawn protect...
Temat rozp. Ooze, 26.01.2009 12:21
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.01.2009 12:21
#2
Napisano 26.01.2009 16:39
Usun z spawn protector randering i po problemie, lub spradz przed randerowaniem, czy gosciu ma normalna widocznosc.
#3
Napisano 26.01.2009 21:28
uuu aaa... nie bardzo wiem czy dobrze cie rozumiem
#4
Napisano 26.01.2009 22:47
piszesz w Pawnie? jeśli nie to wklej źródło z odpowiednim komentarzem w odpowiednim dziale to ktoś Ci pomoże, w przeciwnym razie usuń z pluginu wszystkie linijki zmieniające renderowanie modelu gracza
#5
Napisano 27.01.2009 12:08
buuu, niestety ciagle to samo
#6
Napisano 27.01.2009 15:15
A ty ciagle tego nie zrobiles...
przekompiluj i sprawdz czy dziala bo ja nie sprawdzalem... ;> ,ale wydaje mi sie że powinno działać jakby co to usunolem funkcje: SPshell, sv_spshellthickness i sv_spshellthick wiec nie wiem czy nie za dużo , ale jak napisałem wyżej, raczej powinno dzialac (amxxpc sie nie czepiał) .
tzn. bedzie spawn protection ale nie bedzie otoczki wokół gracza.
@adm: teraz to trzeba przeniesc do scripting.
//----------------------------------------------------------// #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> //----------------------------------------------------------// public plugin_init() { register_plugin("Spawn Protection", "7.0", "Peli(edited)") // Plugin Information register_concmd("amx_sptime", "cmd_sptime", ADMIN_CVAR, "1 through 10 to set Spawn Protection time") // Concmd (Console Command) for the CVAR time register_concmd("amx_spmessage", "cmd_spmessage", ADMIN_CVAR, "1 = Turn Spawn Protection Message on , 0 = Turn Spawn Protection message off") // Concmd for the CVAR message register_cvar("sv_sp", "1") // Cvar (Command Variable) for the plugin on/off register_cvar("sv_sptime", "5") // Cvar for controlling the message time (1-10 seconds) register_cvar("sv_spmessage", "1") // Cvar for controlling the message on/off register_event("ResetHUD", "sp_on", "be") } //----------------------------------------------------------// public client_disconnect(id) { remove_task(id) return PLUGIN_HANDLED } //----------------------------------------------------------// public cmd_sptime(id, level, cid) // This is the function for the cvar time control { if(!cmd_access(id, level, cid, 2)) return PLUGIN_HANDLED new arg_str[3] read_argv(1, arg_str, 3) new arg = str_to_num(arg_str) if(arg > 10 || arg < 1) { client_print(id, print_chat, "You have to set the Spawn Protection time between 1 and 10 seconds") return PLUGIN_HANDLED } else if (arg > 0 || arg < 11) { set_cvar_num("sv_sptime", arg) client_print(id, print_chat, "You have set the Spawn Protection time to %d second(s)", arg) return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE } //----------------------------------------------------------// public cmd_spmessage(id, level, cid) // This is the function for the cvar message control { if (!cmd_access(id, level, cid, 2)) { return PLUGIN_HANDLED } new sp[3] read_argv(1, sp, 2) if (sp[0] == '1') { set_cvar_num("amx_spmessage", 1) } else if (sp[0] == '0') { set_cvar_num("amx_spmessage", 0) } else if (sp[0] != '1' || sp[0] != '0') { console_print(id, "Usage : amx_spmessage 1 = Messages ON | 0 = Messages OFF") return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED } //----------------------------------------------------------// public sp_on(id) // This is the function for the event godmode { if(get_cvar_num("sv_sp") == 1) { set_task(0.1, "protect", id) } return PLUGIN_CONTINUE } //----------------------------------------------------------// public protect(id) // This is the function for the task_on godmode { new Float:SPTime = get_cvar_float("sv_sptime") new SPSecs = get_cvar_num("sv_sptime") new FTime = get_cvar_num("mp_freezetime") set_user_godmode(id, 1) if(get_cvar_num("sv_spmessage") == 1) { set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4) show_hudmessage(id, "Spawn Protection is enabled for %d second(s)", SPSecs) } set_task(SPTime+FTime, "sp_off", id) return PLUGIN_HANDLED } //----------------------------------------------------------// public sp_off(id) // This is the function for the task_off godmode { if(!is_user_connected(id)) { return PLUGIN_HANDLED } else { set_user_godmode(id, 0) return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED }
przekompiluj i sprawdz czy dziala bo ja nie sprawdzalem... ;> ,ale wydaje mi sie że powinno działać jakby co to usunolem funkcje: SPshell, sv_spshellthickness i sv_spshellthick wiec nie wiem czy nie za dużo , ale jak napisałem wyżej, raczej powinno dzialac (amxxpc sie nie czepiał) .
tzn. bedzie spawn protection ale nie bedzie otoczki wokół gracza.
@adm: teraz to trzeba przeniesc do scripting.
#7
Napisano 27.01.2009 16:06
dziekuje bardzo za pomoc, dziala ladnie...
jak widze cos robilem zle, ale nie bardzo sie znam na pisaniu pluginów wiec bylo ciezko
jeszcze raz dziekuje za pomocna dlon...
jak widze cos robilem zle, ale nie bardzo sie znam na pisaniu pluginów wiec bylo ciezko
jeszcze raz dziekuje za pomocna dlon...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych