Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Spawn protect...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ooze

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 26.01.2009 12:21

Mam takie pytanie bo byc moze ktos juz sobie poradzil z nim...

Chodzi mi o jakis plugin czy cvar ktory da mozliwosc ochrony gracza przez zabiciem po respawnie (ozywieniem przez necromante) powiedzmy przez 5-10 sec...

Probowalem uzwyac do tego pluginu o nazwie "spawn protection 7.0 i 8.0" ale gryzie sie z diablo modem gdyz ninja i stalker staja sie widoczni do pierwszego swojego ataku...

Jesli ktos poradzil sobie z takim problemem proszę o podzielenie sie nim z nami ;P

Pozdrawiam...
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 26.01.2009 16:39

Usun z spawn protector randering i po problemie, lub spradz przed randerowaniem, czy gosciu ma normalna widocznosc.
  • +
  • -
  • 0

#3 Ooze

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 26.01.2009 21:28

uuu aaa... nie bardzo wiem czy dobrze cie rozumiem :)
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 26.01.2009 22:47

piszesz w Pawnie? jeśli nie to wklej źródło z odpowiednim komentarzem w odpowiednim dziale to ktoś Ci pomoże, w przeciwnym razie usuń z pluginu wszystkie linijki zmieniające renderowanie modelu gracza
  • +
  • -
  • 0

#5 Ooze

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 27.01.2009 12:08

buuu, niestety ciagle to samo :/
  • +
  • -
  • 0

#6 WHineye

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:83
  • GG:
  • Lokalizacja:w-wa
Offline

Napisano 27.01.2009 15:15

A ty ciagle tego nie zrobiles... :]

//----------------------------------------------------------//
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
//----------------------------------------------------------//
public plugin_init()
{
   register_plugin("Spawn Protection", "7.0", "Peli(edited)") // Plugin Information
   register_concmd("amx_sptime", "cmd_sptime", ADMIN_CVAR, "1 through 10 to set Spawn Protection time") // Concmd (Console Command) for the CVAR time
   register_concmd("amx_spmessage", "cmd_spmessage", ADMIN_CVAR, "1 = Turn Spawn Protection Message on , 0 = Turn Spawn Protection message off") // Concmd for the CVAR message
   register_cvar("sv_sp", "1") // Cvar (Command Variable) for the plugin on/off
   register_cvar("sv_sptime", "5") // Cvar for controlling the message time (1-10 seconds)
   register_cvar("sv_spmessage", "1") // Cvar for controlling the message on/off
   register_event("ResetHUD", "sp_on", "be")
}
//----------------------------------------------------------//
public client_disconnect(id)
{
   remove_task(id)
   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public cmd_sptime(id, level, cid) // This is the function for the cvar time control
{
   if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
   return PLUGIN_HANDLED

   new arg_str[3]
   read_argv(1, arg_str, 3)
   new arg = str_to_num(arg_str)

   if(arg > 10 || arg < 1)
   {
      client_print(id, print_chat, "You have to set the Spawn Protection time between 1 and 10 seconds")
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   else if (arg > 0 || arg < 11)
   {
      set_cvar_num("sv_sptime", arg)
      client_print(id, print_chat, "You have set the Spawn Protection time to %d second(s)", arg)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
//----------------------------------------------------------//
public cmd_spmessage(id, level, cid) // This is the function for the cvar message control
{
   if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
   {
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   new sp[3]
   read_argv(1, sp, 2)

   if (sp[0] == '1')
   {
      set_cvar_num("amx_spmessage", 1)
   }

   else if (sp[0] == '0')
   {
      set_cvar_num("amx_spmessage", 0)
   }

   else if (sp[0] != '1' || sp[0] != '0')
   {
      console_print(id, "Usage : amx_spmessage 1 = Messages ON | 0 = Messages OFF")
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public sp_on(id) // This is the function for the event godmode
{
   if(get_cvar_num("sv_sp") == 1)
   {
      set_task(0.1, "protect", id)
   }

   return PLUGIN_CONTINUE
}
//----------------------------------------------------------//
public protect(id) // This is the function for the task_on godmode
{
   new Float:SPTime = get_cvar_float("sv_sptime")
   new SPSecs = get_cvar_num("sv_sptime")
   new FTime = get_cvar_num("mp_freezetime")
   set_user_godmode(id, 1)

   if(get_cvar_num("sv_spmessage") == 1)
   {
      set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
      show_hudmessage(id, "Spawn Protection is enabled for %d second(s)", SPSecs)
   }

   set_task(SPTime+FTime, "sp_off", id)
   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public sp_off(id) // This is the function for the task_off godmode
{
   if(!is_user_connected(id))
   {
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   else
   {
      set_user_godmode(id, 0)
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   return PLUGIN_HANDLED
}

przekompiluj i sprawdz czy dziala bo ja nie sprawdzalem... ;> ,ale wydaje mi sie że powinno działać jakby co to usunolem funkcje: SPshell, sv_spshellthickness i sv_spshellthick wiec nie wiem czy nie za dużo ^^, ale jak napisałem wyżej, raczej powinno dzialac ^^ (amxxpc sie nie czepiał) ^D^ .

tzn. bedzie spawn protection ale nie bedzie otoczki wokół gracza.

@adm: teraz to trzeba przeniesc do scripting. O:)
  • +
  • -
  • 0

#7 Ooze

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 27.01.2009 16:06

dziekuje bardzo za pomoc, dziala ladnie...

jak widze cos robilem zle, ale nie bardzo sie znam na pisaniu pluginów wiec bylo ciezko :P

jeszcze raz dziekuje za pomocna dlon...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych