Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Przeróbka CoD'aCoD nie do poznania :D

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vandalier88

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
  • Imię:Rychu
  • Lokalizacja:Dolnośląskie
Offline

Napisano 04.11.2011 18:35

Witam. Z góry mówię że nie chcę gotowca, tylko chcę żeby mnie ktoś nakierował jak to mniej więcej wykonać na jakiej zasadzie.

A tak w ogóle to mam pytanie: jak działa w wytrzymałość i jakie są przeliczniki?
Gdzie najlepiej zacząć się uczyć AMXX'a? Ale chodzi mi o konkrety - jak zaczynać skrypty, jak formułować warunki, definiować zmienne itd.

A teraz konkretnie:


Jak zrobić żeby żadna klasa nie dostawała pistoletu na start (USP dla CT i Glock dla T).

Jak zrobić żeby nie dało się bić z prawego, tylko lewy?
Potrzebne mi to bo chciałem zrobić tak że każda klasa ma jakiegoś skilla którego może użyć prawym, i wszyscy leją się tylko na noże. Oczywiście każda klasa miała by inny model i ogólnie z mojej perspektywy wyglądało by to bardzo ciekawie.

Jak ustawiać statystyki w perkach? Życie i prędkość wiem jak zmieniać, ale nie wiem jak dodawać inteligencję i wytrzymałość.

Jak edytować sprajty? (mam na myśli pliczki z rozszerzeniem .spr)

Z góry dziękuję za jakąkolwiek okazaną pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.11.2011 22:59

1.
Znajdź i usuń.
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},

Linijkę niżej dopisz new na początku.
Znajdź i usuń
 bronie_druzyny[team] |

3. Masz natywy przecież :D
cod_set_user_bonus_health
cod_set_user_bonus_intelligence
cod_set_user_bonus_trim
cod_set_user_bonus_stamina

4. Potrzebujesz czegoś na styl Sprite Explorer i jakiegoś programu graficznego :D
  • +
  • -
  • 1

#3 Vandalier88

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
  • Imię:Rychu
  • Lokalizacja:Dolnośląskie
Offline

Napisano 05.11.2011 00:12

Dzięki zią :D, właśnie nie wiedziałem jak jest wytrzymałość i inteligencja :D bo HP to wiedziałem że health, trim też gdzieś tam było :D wielkie THX ^^ i plas of kors
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych