Bohaterowie :
1. Czarodziejka
Startowe HP : 110
• Posiada latarkę, jeżeli najedziesz latarką na Ninje zrobi się widzialna.
• Przy trafieniu przeciwnika ma 5% szansy ze zacznie mu się trząść ekran.
• +20 do szybkości.
Po naładowaniu :
• Wypuszcza FireBalla. DMG FireBalla zależy od INT.
2. Druid
Startowe HP : 150
• Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 200.
• Przy trafieniu przeciwnika ma + 3 DMG.
• Ma kameleona do puki nie zmieni teamu.
Po naładowaniu :
• Czaruje ścianki. (Początkowo 5. Co każde 5 INT + 1 ścianka)
3. Paladyn
Startowe HP : 130
• Może wykonywać Long Jumpy.(CTRL+SPACJA w biegu) (Na start 5 następnie każde 10 inteligencji to dodatkowy skok)
• Odbijają się od niego pociski (Średnio co 7 pocisk)
• Mikstura życia raz na rundę która leczy 50 hp.(bind "klawisz" "paladyn")
Po naładowaniu :
• Dostaje magiczny pocisk. (Większa szansa na trafienie "Head Shoota")
4. Zabójczyni
Startowe HP : 140
• Nie słychać jak chodzi.
• Może zrobić 2 skoki.
• Umie podłożyć 3 (Jedna 15 DMG+INT) miny rundę. (bind "klawisz" "kladzmine")
• +30 do szybkości.
Po naładowaniu :
• Jest niewidzialna. Niewidzialność znika gdy zmienisz broń.
5. Nekromanta
Startowe HP : 110
• Może wskrzeszać lub zjadać zmarłych. (Naciśnij i przytrzymaj klawisz "E" przy zwłokach)
• Za wskrzeszanie dostaje EXP'a
• 25% szans na odrodzenie.
• Wysysa 1-3 HP z każdym strzałem w przeciwnika.
Po naładowaniu :
• Dostaje MP5.
6. Barbarzyńca
Startowe HP : 120
• Zabijając wroga dostajesz armor
• Zabijając wroga odnowi ci się HP (30).
• Zabijając wroga odnowi ci się magazynek.
Po naładowaniu :
• Magiczny pancerz który odbija pociski. (Max 7)
7. Ninja
Startowe HP : 170
• Wysokie skoki.
• Może używać tylko noża.
• 10 noży do rzucania. (Klawisz "R" na nożu)
• Dostaje 100 armora na początku rundy.
• +40 do szybkości.
• Zmniejszona widoczność z 255 do 13.
Po naładowaniu :
• Zwiększa szybkość.
8. Amazonka
Startowe HP : 140
• Może postawić pułapki granaty (Zmiana trybu Granata PPM)
• Posiada Kusze (Nóż i "R")
• Dostaje co rundę Deagla.
Po naładowaniu :
• Granat HE.[/SPOILER]
__________________________________________________ ________
__________________________________________________ ________
Potwory :
1. Andariel
Startowe HP : 110
• Przy każdym trafieniu przeciwnika dostaje 1-3 HP.
• Nie słychać jej kroków.
• Ma 1 dodatkowy skok.
• Odporna na : Fire Shielda, Meekstone, Archy, Wybuchy po smierci.
Po naładowaniu :
• Dostaje Galil'a
2. Duriel
Startowe HP : 130
• Posiada 3 rakiety (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet może używać co 3 sekundy. DMG Rakiety 50 + INT/2.
• -10 do szybkości.
• Gdy kucnie jest niewidzialny (50 z 255) do puki nie strzeli lub nie zmieni broni.
Po naładowaniu :
• ---
3. Mefisto
Startowe HP : 120
• Odnawia mu się hp po zabiciu (15).
• Nie słychać jego kroków.
• Ma 3 skoki.
• Ma wysokie skoki.
• Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 150
Po naładowaniu :
• ---
4. Hefasto
Startowe HP : 140
• Dostaje co rundę Deagla + HE
• Ma 1/6 na natychmiastowe zabicie z granata.
Po naładowaniu :
• Magiczny pancerz który odbija pociski. (Max 2)
5. Diablo
Startowe HP : 130
• Może zrobić 2 skoki.
• Nie słychać jego kroków.
• 1/20 na oślepienie wroga na pomarańczowo.
• Dostaje co rundę Dualki (podwójne pistolety).
• Przybliżenie jak w aug PPM (Prawym przciskiem myszy)
Po naładowaniu :
• ---
6. Baal
Startowe HP : 120
• Gdy zabije wroga odnawia mu się 20 HP.
• Dostaje co rundę Wolnego Shotgana (M3)
• Ma 1/4 szansy na zdobycie ubrania przeciwnika na czas 1 rundy.
• + 40 do szybkości
• Odporny na :Skrzydła
Po naładowaniu :
• ---
7. Upadły
Startowe HP : 123
• +30dmg jak uderzy kogoś od tyłu
• 1/20 na oślepienie wroga na pomarańczowo.
• Nie działają na niego fleshe.
• Gdy strzela w wroga z pistoletu to ma szanse ze wrogowi zacznie się trząść ekran.(20%)
Po naładowaniu :
• ---
8. Imp
Startowe HP : 110
• Przy trafieniu przeciwnika ma 1/30 szansy ze przeciwnikowi zmieni się na bron na nóż.
• Na nożu może się teleportować. (NóŻ + PPM)
• Co rundę dostaje wszystkie granaty.
Po naładowaniu :
• ---
__________________________________________________ ________
__________________________________________________ ________
Zwierzęta :
1. Izual
Startowe HP : 135
• Dostaje o 4 mniej.
• Odporny na :Cichy Kamień
Po naładowaniu :
• Dostaje Lustrzany Pocisk (Gdy przeciwnik trafi w Ciebie to pocisk odbije się i trafi w niego)(max 2)
2. Skoczek
Startowe HP : 135
• Ma auto bunny hopa.
• Dostaje co rundę AK47 i Deagla.
Po naładowaniu :
• ---
3. Zniewolony
Startowe HP : 127
• Dostaje co rundę M4A1.
Po naładowaniu :
• Odnawia sobie 40 HP
4. Zgniatacz
Startowe HP : 130
• Dostaje co rundę P90.
• Nie słychać jak chodzi.
• Posiada błyskawice (Wyceluj w przeciwnika a zabierze mu około 50hp. Max 3 na runde) (bind "klawisz" "blysk")
• Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund
Po naładowaniu :
• ---
5. Pijawka
Startowe HP : 140
• Dostaje co rundę AWP.
• 20% na natychmiastowe zabicie z AWP.
• Cicho chodzi
• +1 skok
• Wysysa po 1 HP
Po naładowaniu :
• ---
6. Gigantyczny Pająk
Startowe HP : 115
• Posiada line którą może przyczepić się do każdej ściany, a on jest po prostu przyciągany do jej końca.(bind "klawisz" "+lina").
Po naładowaniu :
• Dostaje Granaty HE,SMOKE,2x FB + Deagla
7. Śniegowy Tułacz
Startowe HP : 135
• Dostaje co rundę Famasa.
• Posiada błyskawice (Wyceluj w przeciwnika a zabierze mu około 50hp. Max 3 na runde) (bind "klawisz" "blysk")
• Za zabicie HS'em odnawia mu sie 30 HP.
Po naładowaniu :
• Dostaje 2x FB
__________________________________________________ ________
__________________________________________________ ________
Premium :
1. Griswold
Startowe HP : 145
• Nie słychać jego kroków.
• Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek.
• Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP
• Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika.
• Posiada 2 dodatkowe skoki
• Posiada line którą może przyczepić się do każdej ściany, a on jest po prostu przyciągany do jej końca.(bind "klawisz" "+lina").
• Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund.
• Ma 2 rakiety na runde. Uzycie (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet można używać co 3 sekundy. DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
• Odporny na :
Skrzydła
Cichy Kamień
Po naładowaniu :
• Dostaje losowy item. (Max 3 na runde)
2. Kowal
Startowe HP : 145
• Nie słychać jego kroków.
• Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek.
• Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP
• Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika.
• Posiada 2 dodatkowe skoki
• Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund.
• Znika od razu na nożu. (Widać go troche bardziej niż ninje)
• Odporny na :
Skrzydła
Cichy Kamień
• Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekundy
• Ma 3 rakiety na runde. Uzycie (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet można używać co 3 sekundy. DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
• Dostaje losowy item. (Max 3 na runde)
3. Demonolog
Startowe HP : 145
• Nie słychać jego kroków.
• Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek.
• Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP
• Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika.
• Posiada 2 dodatkowe skoki
• Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund.
• Ma 3 rakiety na runde. Uzycie (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet można używać co 3 sekundy. DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
• Posiada Kusze (Nóż i "r")
Po naładowaniu :
• Dostaje losowy item. (Max 3 na runde)
Użytkownik prostowryj edytował ten post 03.11.2011 12:04