public ZapiszMane(id) { if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new vaultkey[64], vaultdata[64], name[48]; new typ_zapisu = get_cvar_num("diablo_sql_save"); switch(typ_zapisu) { case 0: get_user_name(id, name, charsmax(name)); case 1: get_user_ip(id, name, charsmax(name)); case 2: get_user_authid(id, name, charsmax(name)); } format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-mana", name, typ_zapisu); format(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i", player_pkt[id],player_pkt2[id]); // jeśli ktoś chce, może tutaj dodać po spacji więcej tych zmiennych nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata); return PLUGIN_CONTINUE; }
public WczytajMane(id) { if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new vaultkey[64], vaultdata[64], name[48]; new typ_zapisu = get_cvar_num("diablo_sql_save"); switch(typ_zapisu) { case 0: get_user_name(id, name, charsmax(name)); case 1: get_user_ip(id, name, charsmax(name)); case 2: get_user_authid(id, name, charsmax(name)); } format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-mana", name, typ_zapisu); nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 63); player_pkt[id] = str_to_num(vaultdata); player_pkt2[id] = str_to_num(vaultdata); return PLUGIN_CONTINUE; }
Co zrobić żeby czytało player_pkt2 a nie player_pkt bo zamiast pobierać wartość player_pkt2 on ciagle pobiera tą 1.