Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

1/1 z AWP

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Wobdak

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 01.11.2011 17:29

Witam,
przerabiam dziś klasy i tykam się z problemem przerobienia klasy na 1/1 z AWP i 1/2 z noża, jak już znalazłem 1/1 z awp i 1/2 z noża to COD Stary. Prosiłbym o przerobienie klasy na 1/1 z AWP i 1/2 z noża.

Kod kapitan.sma

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
new const nazwa[] = "Kapitan Premium";
new const opis[] = "Posiada ubranie wroga, AWP, m4a1 deagle i HE. ";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 40;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
	    ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 uKFC.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
	    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
	    {
			    ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
			    return COD_STOP;
	    }
	    ma_klase[id] = true;
	    return COD_CONTINUE; //To nie pozwala PLUGINOWI pokazywać w kółko to samo że klasa jest Premium
} 
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez uKFC.pl", nazwa);

set_pev(id, pev_gravity, 0.8);
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_pev(id, pev_gravity, 1.0);
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
  moze_skoczyc[id] = false;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  moze_skoczyc[id] = true;
 
return FMRES_IGNORED;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
  cs_reset_user_model(id);
else
{
  new num = random_num(0,3);
  cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(ma_klase[id])
  ZmienUbranie(id, 0);
}

Reputacja dla każdego kto przerobi !
  • +
  • -
  • 0

#2 RebelNight

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:117
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdynia / Barcelona
Offline

Napisano 05.11.2011 16:38

Proszę bardzo kapitan taki jaki chciałeś.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych