Czesc.
Jaka funkcja odpowiada za to aby sprawdzalo ile sie stracilo (ile odebralo) hp gdy sie spadnie na ziemie.
na razie udalo mi sie zrobic ze pokazuje ale tylko jak ktos mnie walnie (ew. ja sam siebie granatem ) ale nie liczy jak sie spadnie.
Robilem to w publicu On_Damage czy jakos tak
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
damage
Temat rozp. kyku, 25.01.2009 15:14
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.01.2009 15:14
#2
Napisano 25.01.2009 15:41
Zwykle
Jak cos moge ci podac sposob na wychwytywanie kazdego straconego punktu hp, ale raczej to nie da infa o tym kto jest winny za to... przynajmniej nie w bezposredni sposob ;-)
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0")Nie lapie tego?
Jak cos moge ci podac sposob na wychwytywanie kazdego straconego punktu hp, ale raczej to nie da infa o tym kto jest winny za to... przynajmniej nie w bezposredni sposob ;-)
#3
Napisano 30.01.2009 17:45
zrobilem cos takiego:
i wszystko dziala
ale da sie cos takiego zrobic aby pokazywalo ile sie "stracilo" hp na z wlaczona niesmiertelnoscia (godmod'e) ?
gdy sie spadnie
public on_damage(id) { new damage = read_data(2) set_hudmessage(255, 0, 0, 0.55, 0.85, 0, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "Straciles: %i hp^n", damage) }+ event
i wszystko dziala
ale da sie cos takiego zrobic aby pokazywalo ile sie "stracilo" hp na z wlaczona niesmiertelnoscia (godmod'e) ?
gdy sie spadnie
#4
Napisano 30.01.2009 18:20
Niebardzo, pewnie to jest jedynie mozliwe w hamsandwich, ale jakos nie bawilem sie tym...
#5
Napisano 31.01.2009 22:31
Pokaże wszystkie obrażenia nie zadane przez gracza/granat.
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Damage HE","1.0","grankee"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hook_TakeDamage"); } public hook_TakeDamage(Victim,Attacker, Float:damage) { if(!is_user_connected(Attacker)) client_print(Victim,print_chat,"Obrazenia %f",damage); return HAM_IGNORED; }
#6
Napisano 04.02.2009 22:21
nie pokazuje
#7
Napisano 04.02.2009 23:37
Tak to jest zostawic cos wam do zrobienia
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_event("Health", "Health", "be") } public Health(id) { static o_health[33] new health = read_data(1) new dmg=o_health[id]-health o_health=health if(dmg>0 && get_user_attacker(id)==0) client_print(id,print_chat,"Cos mi zabralo %d hp",dmg) }
#8
Napisano 04.02.2009 23:52
poprawione i sprawdzone
Miczu, nie wpier.... sie:D
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Damage HE","1.0","grankee"); RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player", "hook_TakeDamage"); } public hook_TakeDamage(Victim, Useless, Attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(Attacker)) client_print(Victim,print_chat,"Obrazenia %f",damage); return HAM_IGNORED; }
Miczu, nie wpier.... sie:D
#9
Napisano 05.02.2009 00:10
grankee ze potrzebujesz hamsandwich do czegos, co ja jestem wstanie zrobic z samym amxx'em :F
Jakbys zrobil pewniaka, ze tylko i wylacznie przy upadku wywoluje kod to rozumiem, ale twoj kod niczym sie praktycznie nie rozni od mojego
Jakbys zrobil pewniaka, ze tylko i wylacznie przy upadku wywoluje kod to rozumiem, ale twoj kod niczym sie praktycznie nie rozni od mojego
#10
Napisano 05.02.2009 01:33
Nie wiem dokładnie jak działa funkcja get_user_attacker, ale ze względu na to, że funkcja od danego eventu wykonuje się już po samym zdarzeniu może być tak, że zwróci ona wartość 0 mimo, że gracz został postrzelony?
A hamsandwich lubię, mimo, że jest b.trudny, ale daje możliwości jakich nie dają inne moduły.
A hamsandwich lubię, mimo, że jest b.trudny, ale daje możliwości jakich nie dają inne moduły.
#11
Napisano 05.02.2009 12:44
dziala dzięki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych