Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

get_user_aiming a statusvalve


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 31.10.2011 19:04

Siema znalazłem takie eventy:

register_event("StatusValue", "ev_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0");
register_event("StatusValue", "ev_HideStatus", "be", "1=1", "2=0");


I moje pytanie jest następujące:
- to dla upewnienia ;P ev_ShowStatus(id) - id to gracz który celuje
- Czy można "złapać" id gracza na którego się nacelowało czyli np.
new target = read_data(1)
zamiast
new iTarget, iBody;
get_user_aiming(id, iTarget, iBody);
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#2 diggs

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 31.10.2011 19:06

W funkcji piszesz:
new pid = read_data(2);
i teraz pid to id gracza na którego celujesz.
  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#3 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 31.10.2011 19:09

A w takim razie co czytam read_data(1);? Nie wiem Team gracza? Mogę prosić o linka gdzie znajdę all eventy i co czytam read_data w nich ?

@@ Pytanie offtop
Jak mam Showsynchudmsg(id, hud1 blbll) to mogę jakoś wyczyścic tylko ten "kanał" np: RemoweHudMsg(id, hud1) ?
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#4 diggs

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 31.10.2011 19:12

Opis eventu masz tutaj:
http://wiki.amxmodx....nts#StatusValue
Co do drugiego nie wiem.
  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2011 21:19

Jak mam Showsynchudmsg(id, hud1 blbll) to mogę jakoś wyczyścic tylko ten "kanał" np: RemoweHudMsg(id, hud1) ?

nadpisz pusto wiadomość na tym kanale
źle rozumiesz działanie message statusvalue
read_data(1) zwraca nam flagę
read_data(2) wartość
cs przesyła przy najechaniu na gracza kilka razy ten message ponieważ musi przekazać team , id gracza i opcjonalnie jego hp

Czy można "złapać" id gracza na którego się nacelowało

tak wtedy read_data(1) == 2 i w read_data(2) mamy id gracza na którego celowaliśmy
  • +
  • -
  • 0

#6 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 01.11.2011 11:22

czyli takie coś zadziała?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

#define PLUGIN "QTM_CodHudInfo"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"

new g_syncHudObj;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

g_syncHudObj = CreateHudSyncObj(10);

register_event("StatusValue", "PokazHud", "be", "1=2", "2!0");
}

public PokazHud(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new iTarget = read_data(2)
new iTargetTeam = get_user_team(iTarget);

new szName[33], szPerkName[33], szClassName[33];

get_user_name(iTarget, szName, 32);
cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(iTarget), szPerkName, 32);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(iTarget), szClassName, 32);


set_hudmessage(iTargetTeam == 1? 255: 0, iTargetTeam == 2? 100: 20, iTargetTeam == 2? 255: 0, -1.0, 0.55, 0, 0.0, 0.3);
ShowSyncHudMsg(id, g_syncHudObj, "Nick: %s / Zdrowie: %i / Klasa: %s / Poziom: %i / Perk: %s", szName, get_user_health(iTarget), szClassName, cod_get_user_level(iTarget), szPerkName);
return PLUGIN_CONTINUE
}


  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.11.2011 17:54

wtedy read_data(1) == 2 i

zapomniałeś o sprawdzaniu tego
CreateHudSyncObj(10);
możesz zamienić na
CreateHudSyncObj();

  • +
  • -
  • 0

#8 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 01.11.2011 21:36

Właśnie z tym synchudmsg zrobiłem tak specjalnie bo nie jestem pewien takiej rzeczy np:
mam 2 pluginy w 1
CreateHudSyncObj();
oraz w drugim
CreateHudSyncObj();

To czy kanał w obu przypadkach nie będzie = 1?

Co do tego read_data(1) == 2 nie za bardzo wiem o co chodzi
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.11.2011 15:53

if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
na
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || read_data(1) != 2)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych