Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.10.2011 14:03
Witam, jak zrobić żeby gracz nie mógłby sobie zmieniać hp w punktach (wytrzymałość itp)?
Ma być stałe 1hp..
Dziękuje i pozdrawiam.
Ma być stałe 1hp..
Dziękuje i pozdrawiam.
#2
Napisano 31.10.2011 14:18
W cod_class_enabled dodaj:
set_user_health(id, 1);oraz pod:
#include <codmod>dodaj:
#include <fun>
Użytkownik radim edytował ten post 31.10.2011 18:57
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#3
Napisano 31.10.2011 18:50
#4
Napisano 31.10.2011 18:55
Masz :
Może tobie nie chodziło, bo radim przez pomyłke napisał 2x razy i
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <engine>
#include <fun>
new const nazwa[] = "KTM";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 15;
new const frakcja[] = "Klasy Premium";
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[KTM] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
ma_klase[id] = true;
set_user_health(id, 1);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
Może tobie nie chodziło, bo radim przez pomyłke napisał 2x razy i