Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Klasa otrzymuje granat co 5 sekundProblem z set_task
Temat rozp.
Blood Angel
, 30.10.2011 12:13
CoD Stary
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.10.2011 12:13
Witam
Chciał bym by klasa XXX otrzymywała hegrenade co 5 sekund. Próbowałem z set_task ale nie działało.
Jeszcze mam pytanie czy można zrobić by sprawdzało by amunicja gracza wyniosła 0 jeśli tak to wtedy dodaje mu całą amunicję tylko nie bpammo.
Chciał bym by klasa XXX otrzymywała hegrenade co 5 sekund. Próbowałem z set_task ale nie działało.
Jeszcze mam pytanie czy można zrobić by sprawdzało by amunicja gracza wyniosła 0 jeśli tak to wtedy dodaje mu całą amunicję tylko nie bpammo.
Znany jako oeN.
#2
Napisano 31.10.2011 10:22
co 5 sekund to Tylko taskiem...
w odrodzenie id dajesz w klasie która ma dostawać
i na końcu dajesz
powinno działać.
co do amunicji zobacz to
http://amxx.pl/topic...dla-itemuklasy/
w odrodzenie id dajesz w klasie która ma dostawać
set_task(5.0,"DodajGranat",id+9812)
i na końcu dajesz
public DodajGranat(id) { id-=9812; if(!is_user_alive(id)) { remove_task(id+9812) return PLUGIN_CONTINUE; } give_item(id,"weapon_hegranate") set_task(5.0,"DodajGranat",id+9812) return PLUGIN_CONTINUE; }
powinno działać.
co do amunicji zobacz to
http://amxx.pl/topic...dla-itemuklasy/
Użytkownik CheQ edytował ten post 31.10.2011 10:26
#3
Napisano 31.10.2011 10:37
Dzięki za granat.
A to Ammo to jest właśnie do magazynku po prawej a mi chodzi tym co strzela
give_item(id,"weapon_hegranate")
poprawka:
give_item(id,"weapon_hegrenade")
A to Ammo to jest właśnie do magazynku po prawej a mi chodzi tym co strzela
give_item(id,"weapon_hegranate")
poprawka:
give_item(id,"weapon_hegrenade")
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 31.10.2011 10:38
Znany jako oeN.
#4
Napisano 31.10.2011 10:42
Literówka tam...
ustawia ilość w magazynku. nie w plecaku tylko obecnym.
set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
ustawia ilość w magazynku. nie w plecaku tylko obecnym.
#5
Napisano 01.11.2011 09:27
To dziwne bo mi to nie działa ;(
Znany jako oeN.
#6
Napisano 01.11.2011 10:07
jakie błędy?
#7
Napisano 01.11.2011 16:52
Właśnie żadne pomijając że item nie daje nieskończoność amunicji
Znany jako oeN.
#8
Napisano 01.11.2011 19:10
daj sma.
#9
Napisano 01.11.2011 20:59
Przeczytałem jeszcze raz twój temat z tym itemem. Zrobiłem taki błąd że nie dodałem tego itemu do CmdStart. Przepraszam za kłopoty.
Można zamknąć.
Można zamknąć.
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 01.11.2011 21:07
Znany jako oeN.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych