Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Nowa klasa

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MynDoS

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:112
  • Imię:karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.10.2011 11:45

Dzisiaj zrobiłem nową klasę
I teraz mam pytanie bo na końcu przy kompilacji wyskoczyło mi to:

codclass_Zwinnyzolnierz.sma(67) : warning 217: loose indentation
Header size: 776 bytes
Code size: 4356 bytes
Data size: 1340 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 22856 bytes

1 Warning.
Done.
Oczywiście się skompilowało.Proszę mi powiedzieć co to za błąd
Proszę oto klasa

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
new bool:ma_klase[33];new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };new const nazwa[] = "Zwinny Zolnierz";
new const opis[] = "Natychmiastowe przeladowanie oraz ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 37;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "MynDoS");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);
}public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez MynDoS", nazwa);

ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_pev(id, pev_gravity, 1.0);
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);

if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)
return FMRES_IGNORED;

if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)
{
cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));
new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]
set_user_clip(id, new_ammo);
}

return FMRES_IGNORED;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(ma_klase[id])
{
ZmienUbranie(id, 0);
set_pev(id, pev_gravity, 0.8);
}
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 30.10.2011 12:25


#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <cstrike>

#include <fakemeta>

#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};

new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,

10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };new const nazwa[] = "Zwinny Zolnierz";

new const opis[] = "Natychmiastowe przeladowanie oraz ubranie wroga";

new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie = 37;

new const kondycja = 60;

new const inteligencja = 5;

new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "MynDoS");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);

}public cod_class_enabled(id)

{

ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez MynDoS", nazwa);



ZmienUbranie(id, 0);

ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

set_pev(id, pev_gravity, 1.0);

ZmienUbranie(id, 1);

ma_klase[id] = false;

}public CmdStart(id, uc_handle)

{

if(!ma_klase[id])

  return FMRES_IGNORED;



new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);

new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);



if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)

  return FMRES_IGNORED;



if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)

  {

  cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));

  new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]

  set_user_clip(id, new_ammo);

  }



return FMRES_IGNORED;

}

public ZmienUbranie(id,reset)

{

if (!is_user_connected(id))

  return PLUGIN_CONTINUE;



if (reset)

  cs_reset_user_model(id);

else

{

  new num = random_num(0,3);

  cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);

}



return PLUGIN_CONTINUE;

}public Spawn(id)

{

if(!is_user_connected(id)) return;



if(ma_klase[id])

{

  ZmienUbranie(id, 0);

  set_pev(id, pev_gravity, 0.8);

}

}

stock set_user_clip(id, ammo)

{

new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);

get_weaponname(weapon, weaponname, 31);

while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)

  if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {

  set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);

  return weaponid;

}

return 0;

}


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 MynDoS

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:112
  • Imię:karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.10.2011 12:27

A możesz powiedzieć co było źle?:D

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 30.10.2011 14:16

Było tak:
   return FMRES_IGNORED;
}
A powinno być tak:

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 30.10.2011 18:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych