Wiem o co ci chodzi
o to że wiadomości wyświetlają się w tym samym miejscu na osi?
U mnie to wygląda tak:
Awans:
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
Doświadczenie za zabicie kogoś:
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);
Punkty Honoru za zabicie kogoś:
set_hudmessage(255, 60, 600, 0.2, 0.9, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(attacker, "+%i Punktow Honoru", dodatkowe4)
Czy to ma wyglądać tak że Awans zostawie jak jest a Doświadczenie za zabicie kogoś zmienię na:
set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.34, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj3, "+%i", nowe_doswiadczenie);
?
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pytanko
Czy jeżeli zamiast
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
Dam
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
Czyli zmienam
SyncHudObj2
na
SyncHudObj3
To jest to jakby inny kanał? Nie będą na siebie nachodzić? a jeżeli dwie wiadomości byłyby na np. SyncHudObj2?
Użytkownik Zielony Smerf edytował ten post 29.10.2011 20:15