Próbuję zrobić że dostaję się X punktów honoru zależnie od poziomu zabitego przeciwnika.
Wyglądać to powinno tak:
Jeżeli zabijesz przeciwnika który ma
0-100 poziom dostajesz 0-2 punktów honoru (odznak)
100-200 poziom dostajesz 1-3 punktów honoru (odznak)
200-300 poziom dostajesz 2-4 punktów honoru (odznak)
300-400 poziom dostajesz 3-5 punktów honoru (odznak)
Jednak mi nie wychodzi bo dopiero się uczę, oto mój kod:
public eDeath() {
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );
new nick[34];
get_user_name(attacker, nick, 33)
if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
{
new dodatkowe1=random_num(0,2);
new dodatkowe2=random_num(1,3);
new dodatkowe3=random_num(2,4);
new dodatkowe4=random_num(3,5);
new poziom=cod_get_user_level(attacker);
//Odznaki[attacker] += dodatkowe; // Nic nie znaczy, taka mała ściąga
if(poziom <= 400 && dodatkowe4 > 0)
{
Odznaki[attacker] += dodatkowe4;
set_hudmessage(255, 60, 600, 0.2, 0.9, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(attacker, "+%i Punktow Honoru", dodatkowe4)
}
else if(poziom <= 300 && dodatkowe3 > 0)
{
Odznaki[attacker] += dodatkowe3;
set_hudmessage(255, 60, 600, 0.2, 0.9, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(attacker, "+%i Punktow Honoru", dodatkowe3)
}
else if(poziom <= 200 && dodatkowe2 > 0)
{
Odznaki[attacker] += dodatkowe2;
set_hudmessage(255, 60, 600, 0.2, 0.9, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(attacker, "+%i Punktow Honoru", dodatkowe2)
}
else if(poziom <= 100 && dodatkowe1 > 0)
{
Odznaki[attacker] += dodatkowe1;
set_hudmessage(255, 60, 600, 0.2, 0.9, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(attacker, "+%i Punktow Honoru", dodatkowe1)
}
}
}
}
Użytkownik Zielony Smerf edytował ten post 29.10.2011 18:19