Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak osłabić kusze ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pif-Paf

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 24.01.2009 20:59

Przepraszam cię Miczu i Gutek, że tak przerabiam wasz mod. Potrzebuje linijeczki z pliku sma, która osłabi tą "ukochaną kusze przez graczy" .
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 24.01.2009 22:24

cvary do kuszy (dmg(120) i speed(1500) )

diablo_arrow
diablo_arrow_speed
  • +
  • -
  • 0

#3 sarek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
Offline

Napisano 24.01.2009 23:35

ustawiony diablo_arrow na 30 a po mimo tego belt=frag.

trzeba zmienic w sma? czy cvar odpowiedni wystarczy?
  • +
  • -
  • 0

#4 Ooze

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 24.01.2009 23:37

wystarczy cvar... ale widocznie jakos jest to przeliczane... to juz miczu czy gutek musi ci powiedziec jak...
  • +
  • -
  • 0

#5 sarek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
Offline

Napisano 24.01.2009 23:45

w poprzednim temacie jest o zmianie linijki

			if((bowdelay[id] + 4.75 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 25.01.2009 00:11

Hmm...

~8014:   new dmg = get_cvar_num("diablo_arrow") + player_intelligence[kid] * 3

Jesli ktos ma duzo inteligencji to skladowa cvara ma jakby maly wplyw xD

----------------
Srednie dmg 'wydzielane' (xD) przez kusze w czasie 5sekund w funkcji inteligencji xD

A cvar domyslny (120dmg)

Dołączona grafika

Musze popracowac nad balansem O:)
  • +
  • -
  • 0

#7 Pif-Paf

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 25.01.2009 09:28

Miczu to do roboty ! :P

@Sarek ta linijka odpowiada za szybkość strzelania beltów, a nie na ich dmg.
  • +
  • -
  • 0

#8 sarek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
Offline

Napisano 25.01.2009 19:56

z tego co Miczu napisałeś wystarczy zmienić mnożnik ? z 3 na 1, wtedy zmniejszy to obrażenia
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych