Przepraszam cię Miczu i Gutek, że tak przerabiam wasz mod. Potrzebuje linijeczki z pliku sma, która osłabi tą "ukochaną kusze przez graczy" .
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
Jak osłabić kusze ?
Started By Pif-Paf, 24.01.2009 20:59
7 replies to this topic
#1
Posted 24.01.2009 20:59
#2
Posted 24.01.2009 22:24
cvary do kuszy (dmg(120) i speed(1500) )
diablo_arrow
diablo_arrow_speed
diablo_arrow
diablo_arrow_speed
#3
Posted 24.01.2009 23:35
ustawiony diablo_arrow na 30 a po mimo tego belt=frag.
trzeba zmienic w sma? czy cvar odpowiedni wystarczy?
trzeba zmienic w sma? czy cvar odpowiedni wystarczy?
#4
Posted 24.01.2009 23:37
wystarczy cvar... ale widocznie jakos jest to przeliczane... to juz miczu czy gutek musi ci powiedziec jak...
#5
Posted 24.01.2009 23:45
w poprzednim temacie jest o zmianie linijki
if((bowdelay[id] + 4.75 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
#6
Posted 25.01.2009 00:11
Hmm...
Jesli ktos ma duzo inteligencji to skladowa cvara ma jakby maly wplyw
----------------
Srednie dmg 'wydzielane' () przez kusze w czasie 5sekund w funkcji inteligencji
A cvar domyslny (120dmg)
Musze popracowac nad balansem
~8014: new dmg = get_cvar_num("diablo_arrow") + player_intelligence[kid] * 3
Jesli ktos ma duzo inteligencji to skladowa cvara ma jakby maly wplyw
----------------
Srednie dmg 'wydzielane' () przez kusze w czasie 5sekund w funkcji inteligencji
A cvar domyslny (120dmg)
Musze popracowac nad balansem
#7
Posted 25.01.2009 09:28
Miczu to do roboty !
@Sarek ta linijka odpowiada za szybkość strzelania beltów, a nie na ich dmg.
@Sarek ta linijka odpowiada za szybkość strzelania beltów, a nie na ich dmg.
#8
Posted 25.01.2009 19:56
z tego co Miczu napisałeś wystarczy zmienić mnożnik ? z 3 na 1, wtedy zmniejszy to obrażenia