Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Wytrzymałośc ma dodawać armoura !

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.10.2011 19:55

Nie wiem, jak ktoś znajdzie, to niech powie jak dodać, aby wytrzymałość nie zmniejszała dmg, lecz dodawała w armoura (AP, to obok HP)

*sma dam jak kompa naprawie ;/
  • +
  • -
  • 0

#2 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:438
Offline

Napisano 29.10.2011 07:33

Wystarczy zmienic funkcje w publicu ZastosujAtrybuty. Podaj sma, to mogę Ci to zmienić :)
  • +
  • -
  • 1
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 29.10.2011 08:08

W ZastosujAtrybuty(id) dodajesz:
set_user_armor(id, PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1))
Czyli gracz będzie miał 0 armor i z każdym punktem wytrzymałości będzie mu dochodził 1 AP (1 wyt = 1 ap)

Użytkownik radim edytował ten post 29.10.2011 08:08

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 30.10.2011 07:33

Wiesz co, samemu mi się uda, tylko nie wiedziałem gdzie co trzeba zmieńić, + za chęci :) Nie zamykajcie bo jak mi się nie uda to dam na forum

@edit radim zanim chciałem napisać posta twego tu nie było, thx można zamknąć :D

tak to ma wygladac ?

public ZastosujAtrybuty(id)
{
redukcja_obrazen_gracza[id] = set_user_armor(id, PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1))

maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;

set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 29.10.2011 08:09

  • +
  • -
  • 0

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 30.10.2011 08:08


public ZastosujAtrybuty(id)

{

    set_user_armor(id, PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1))



    redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));

   

    maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);

   

    szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;

   

    set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);

}


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 30.10.2011 08:10

Ale wiesz, chcę, aby zamiast zmniejszania dmg, dodawała w AP, czyli tak :

public ZastosujAtrybuty(id)
{
set_user_armor(id, PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1))

maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;

set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}

  • +
  • -
  • 0

#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 30.10.2011 10:14

Tak.
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 M&M's

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:30
  • Imię:Matt
  • Lokalizacja:AXE
Offline

Napisano 27.01.2012 09:55

Przepraszam, że odkopuję temat, ale gdy dodam
set_user_armor(id, PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)) 
zamiast
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
To wyskakuje mi error z kompilacją
undefined symbol "set_user_armor"


Wystarczyło dodać #include <fun> sam sobie odpowiedziałem :facepalm2:

Użytkownik M&M's edytował ten post 27.01.2012 09:57

  • +
  • -
  • 1
Kliknij
Dołączona grafikaIP:79.133.192.41:27036
Dołączona grafikaIP:79.133.192.41:27028
Dołączona grafika
IP:31.186.83.188:27040
Dołączona grafikaIP:79.133.192.45:27077
Dołączona grafika
IP:31.186.83.188:27047

#9 ASu

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 27.01.2012 11:07

dodaj #include <fun> na początku
  • +
  • -
  • 0

#10 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 27.01.2012 16:27

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych