Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

- - - - -

Weapns Crosshairs


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.03.2008 23:42

Weapns Crosshairs
Plugin który umożliwia zniknięcie celownika dla wybranych broni.

Dołączona grafika

Instalacja:
standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Komendy:
weapon_no_crosshair < flagi >

Flagi:
a     p228 
    b     hegrenade 
    c     xm1014    
    d     c4 
    e     mac10 
    f     aug 
    g     smokegrenade 
    h     elite 
    i     fiveseven 
    j     ump45 
    k     galil 
    l     famas 
    m     usp 
    n     glock18 
    o     mp5navy 
    p     m249 
    q     m3 
    r     m4a1 
    s     tmp 
    t     flashbang 
    u     deagle 
    v     sg552 
    w    ak47 
    x     knife 
    y     p90

Załączone pliki



#2 Peter

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:141
  • Lokalizacja:MMZ
Offline

Napisano 29.03.2008 10:24

To weapon_no_crosshair trzeba dopisać do amxx.cfg czy wpisywac w konsoli ^.0 ??
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.03.2008 11:08

konsola

#4 Peter

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:141
  • Lokalizacja:MMZ
Offline

Napisano 29.03.2008 12:31

Oj Kurek :D to trzeba dopisać do amxx.cfg ^^ tak tylko zapytałem bo chciałem zobaczyć co napiszesz :D
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.03.2008 13:18

Peter, właczasz go w konsoli np.
weapon_no_crosshair abcd
a jak znów chcesz celownik wpisujesz
weapon_no_crosshair ""
Jak się myle bywa każdy się myli.

#6 ESTCOBS

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:58
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.02.2010 20:47

Nowsza wersja, poprawiono drobny błąd [brak celownika po wyrzuceniu granatu]
/* 	a 	p228 	b 	hegrenade 	c 	xm1014 	d 	c4 	e 	mac10 	f 	aug 	g 	smokegrenade 	h 	elite 	i 	fiveseven 	j 	ump45 	k 	galil 	l 	famas 	m 	usp 	n 	glock18 	o 	mp5navy 	p 	m249 	q 	m3 	r 	m4a1 	s 	tmp 	t 	flashbang 	u 	deagle 	v 	sg552 	w	ak47 	x 	knife 	y 	p90 */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define VERSION	"0.2.2" #define MAX_PLAYERS	32 #define HIDEHUD_CROSSHAIR	(1<<6) #define m_iHideHUD				361 #define HideWeaponCrosshair(%1)	( g_iFlags & (1<<%1) ) new g_iOldWeapon[MAX_PLAYERS+1] new g_iFlags public plugin_init() { 	register_plugin("Weapons Crosshairs", VERSION, "ConnorMcLeod") 	register_concmd("weapon_no_crosshair", "AdminCommand_Crosshair", ADMIN_CFG, " - <flags>") 	register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1") 	register_event("ResetHUD", "Event_ResetHUD", "be") } public Event_ResetHUD(id) { 	g_iOldWeapon[id] = 0 } public Event_CurWeapon(id) { 	new iCurWeapon = read_data(2) 	new iOldWeapon = g_iOldWeapon[id] 	if( iCurWeapon != iOldWeapon ) 	{ 		g_iOldWeapon[id] = iCurWeapon 		if( HideWeaponCrosshair(iCurWeapon) ) 		{ 			set_pdata_int(id, m_iHideHUD, get_pdata_int(id, m_iHideHUD) | HIDEHUD_CROSSHAIR) 		} 		else if( HideWeaponCrosshair( iOldWeapon ) ) 		{ 			set_pdata_int(id, m_iHideHUD, get_pdata_int(id, m_iHideHUD) & ~HIDEHUD_CROSSHAIR) 		} 	} } public AdminCommand_Crosshair(id, level, cid) { 	if( cmd_access(id, level, cid, 2) ) 	{ 		new szFlags[26] 		read_argv(1, szFlags, charsmax(szFlags)) 		static const iWeaponsIds[] = {CSW_P228, CSW_HEGRENADE, CSW_XM1014, CSW_C4, CSW_MAC10, CSW_AUG, CSW_SMOKEGRENADE, 								CSW_ELITE, CSW_FIVESEVEN, CSW_UMP45, CSW_GALIL, CSW_FAMAS, CSW_USP, CSW_GLOCK18, 								CSW_MP5NAVY, CSW_M249, CSW_M3, CSW_M4A1, CSW_TMP, CSW_FLASHBANG, CSW_DEAGLE, CSW_SG552, 								CSW_AK47, CSW_KNIFE, CSW_P90} 		new i, cLetter, iVal 		g_iFlags = 0 		while( (cLetter = szFlags[i++]) ) 		{ 			iVal = cLetter - 'a' 			if( 0 <= iVal < sizeof(iWeaponsIds) ) 			{ 				g_iFlags |= (1<<iWeaponsIds[iVal]) 			} 		} 	} 	return PLUGIN_HANDLED }

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych