Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Diablo Zmiana
Temat rozp.
Micholekxd
, 28.10.2011 12:14
15 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.10.2011 12:14
Witam.
mam takie pytanie
mam zwykle diablo czyste 5.9 - chcialbym je zmienic np na diablo by onkey
i moje pytanie brzmi tak:
mam normalne klasy - i czy po zmianie na diablo by onkey - wszystko bedzie OK??
bedzie mi normalnie bilo EXP na tych NOWYCH klasach ?
mam takie pytanie
mam zwykle diablo czyste 5.9 - chcialbym je zmienic np na diablo by onkey
i moje pytanie brzmi tak:
mam normalne klasy - i czy po zmianie na diablo by onkey - wszystko bedzie OK??
bedzie mi normalnie bilo EXP na tych NOWYCH klasach ?
#2
Napisano 28.10.2011 13:58
wystarczy że zresetujesz baze i wszystko ok
#3
Napisano 28.10.2011 14:30
no własnie ze robiłem tak i dzialaly tylko normalne klasy - a na nowych nie bilo EXP.
i usunalem to diablo = zostalem przy zwyklym czystym
i usunalem to diablo = zostalem przy zwyklym czystym
#4
Napisano 28.10.2011 14:37
dodaj do amxx.cfg cvary klas ktore chcesz zeby dzialaly na serwerze i zresetuj tabele sql w bazie
#5
Napisano 28.10.2011 15:49
cvary byly dodane takie jak trzeba ale to nie wina tego chyba
#6
Napisano 28.10.2011 15:57
no wlasnei nie byly dodane bo onyke w swoim publikowaniu diablo napisal
(to 12 klas) a diablo onyke ma ich 28
Co to znaczy ,że musisz uzupełnić alfabet tam do końca i jeszcze dopisać !@#$
Wtedy wszystkie klasy bedą działały. Ponad to sprawdz czy an pewno usunąłeś tabele z bazy
<span class="pln">diablo_classes abcdefghijkl</span>
(to 12 klas) a diablo onyke ma ich 28
Co to znaczy ,że musisz uzupełnić alfabet tam do końca i jeszcze dopisać !@#$
Wtedy wszystkie klasy bedą działały. Ponad to sprawdz czy an pewno usunąłeś tabele z bazy
#7
Napisano 28.10.2011 17:51
tzn ze mam dodac/edytowac te abcde.......i zrobic tak zeby bylo AZ 28 tak ?
#8
Napisano 29.10.2011 14:05
tak
#9
Napisano 29.10.2011 14:54
mam edytowac SMA tak
ale nie czaje bo mialem juz diablo by onkey - i nic nie edytowalem w nim bo bylo OK
ale nie czaje bo mialem juz diablo by onkey - i nic nie edytowalem w nim bo bylo OK
#10
Napisano 29.10.2011 16:31
cvary dopisac do amxx.cfh To takie trudne?
Zresować baze i sprawdzić cyz tabela się tworzy...
Zresować baze i sprawdzić cyz tabela się tworzy...
#11
Napisano 29.10.2011 19:22
to takie trudne jesli sie tak robi a nie dziala ??
zrobilem nowy serwer testowy - zrobilem tak samo i tam dziala.
nie wiem czy to wina tego ze tu juz diablo stoi i zmiana silnika czy co temu dolega .
ciezka sprawa z tym.
zrobilem nowy serwer testowy - zrobilem tak samo i tam dziala.
nie wiem czy to wina tego ze tu juz diablo stoi i zmiana silnika czy co temu dolega .
ciezka sprawa z tym.
#12
Napisano 30.10.2011 10:48
Piszą ci przecież abyś cvary dopisał z klasami do amxx.cfg
#13
Napisano 30.10.2011 11:10
dodalem do amxx.cfg
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL" diablo_sql_user "Użytkownik bazy" diablo_sql_pass "Hasło użytkownika" diablo_sql_database "Nazwa bazy danych" diablo_sql_table "diablomod" diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2" //0 - Nick //1 - IP //2 - STEAMID diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7) diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75) diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team diablo_durability 10 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia diablo_classes abcdefghijkl //które klasy maja być dostępne diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1) diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off) //Cvarow podanych niżej nie zmieniaj sv_hook "1" sv_hookthrowspeed "2000" sv_hookspeed "600" sv_hookwidth "32" sv_hooksound "1" sv_hookcolor "0" sv_hookplayers "1" sv_hookinterrupt "0" sv_hookadminonly "0" sv_hooksky "1" sv_hookopendoors "1" sv_hookbuttons "1" sv_hookpickweapons "1" sv_hookhostfollow "1" sv_hookinstant "0" sv_hooknoise "0" sv_hookmax "0" sv_hookdelay "0.0" //Koniec cvarów których masz nie zmieniać
#14
Napisano 30.10.2011 11:30
diablo_classes abcdefghijkl
zamień na
diablo_classes abcdefghijklmnoprstuwxyz!@#$
Użytkownik glut1997 edytował ten post 30.10.2011 11:30
#16
Napisano 30.10.2011 19:51
dostep baze z zewnątrz zrobiony?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych