Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Replikant - CodMod [Errory w logach]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.10.2011 22:52

Witajcie, postanowiłem użyć mocy klasy Replikant z CODMODA.

Funkcji użyłem z tego tematu : [CoD Nowy] Klasa replikant, padniesz znika replika. - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Problem był z natywem. Nie zamierzam użyc natywu z CODA dlatego zamieniłem:

 cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);



na

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits); 



No i dobra. Cała moc działa, wszystko ładnie - Repliki normalnie obrywają i znikają , jednak mam uciążliwy błąd w konsoli

    L 10/26/2011 - 16:06:06: [HAMSANDWICH] Entity out of range (1106247680)
L 10/26/2011 - 16:06:06: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "extreme_mod.amxx")
L 10/26/2011 - 16:06:06: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ExecuteHam")
L 10/26/2011 - 16:06:06: [AMXX] [0] extreme_Mod.sma::TakeDamage (line 12510)


Proszę o pomoc:>

Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 26.10.2011 22:59

  • +
  • -
  • 0
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 27.10.2011 15:05

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, idattacker, this, owner, damage, damagebits);

  • +
  • -
  • 0

#3 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.10.2011 16:50

L 10/27/2011 - 17:33:42: [HAMSANDWICH] Entity out of range (1107296256)
L 10/27/2011 - 17:33:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "extreme_mod.amxx")
L 10/27/2011 - 17:33:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ExecuteHam")
L 10/27/2011 - 17:33:42: [AMXX] [0] extreme_mod.sma::TakeDamage (line 12510)


Nie działa :(
Jakieś inne pomysły?
  • +
  • -
  • 0
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#4 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 27.10.2011 17:16

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXXProblemy
do
ModyCall of Duty ModProblemy


  • +
  • -
  • 0

#5 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.10.2011 17:49

Nie wiem czy warto go przenieść do CallOfDuty :>

W końcu na moim serwerze nie ma tego moda ;P

Ale skoro to pozwoli szybciej rozwiązać mój problem , to czemu nie :)

Sam rozwiązałem problem.
Trochę poczytałem w tym znienawidzonym module i dałem radę :>

Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 28.10.2011 19:32

  • +
  • -
  • 0
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych