Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zlodziej - PREMIUM!

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Micholekxd

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:277
  • Imię:Micholek
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 26.10.2011 19:50

witam.
moze mi ktos zmienic klase
ZLODZIEJ na premium na FLAGE: ADMIN_LEVEL_D - flaga "p"

Załączone pliki


Unikalne Serwery: www.StacjaFragow.pl

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 Szakal_

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:75
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:kocikowa
Offline

Napisano 26.10.2011 20:25


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Zlodziej (Premium)";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Playboy");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez QTM_Peyote edit by Playboy.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return;

if(!ma_klase[killer])
return;

if(random(2))
return;

if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
ofiara[killer] = victim;

Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");

menu_additem(menu, "Tak !");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie !");

menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;

if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;

new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}

Użytkownik Szakal_ edytował ten post 26.10.2011 20:43


#3 Micholekxd

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:277
  • Imię:Micholek
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 26.10.2011 21:07

kompilator i ma byc ??
Unikalne Serwery: www.StacjaFragow.pl

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#4 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 26.10.2011 21:23

Skompiluj i bedzie działać.
  • +
  • -
  • 0

#5 Micholekxd

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:277
  • Imię:Micholek
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 27.10.2011 16:18

a w pliku:
cod-frakcje.ini - mam zmienic nazwe z: ZLODZIEJ na ZLODZIEJ PREMIUM ??
Unikalne Serwery: www.StacjaFragow.pl

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#6 Szakal_

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:75
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:kocikowa
Offline

Napisano 27.10.2011 19:17

a w pliku:
cod-frakcje.ini - mam zmienic nazwe z: ZLODZIEJ na ZLODZIEJ PREMIUM ??



Do Frakcji masz dodac taka nazwe Zlodziej (Premium)
a do plugins-codmod codclass_Zlodziej.

Użytkownik Szakal_ edytował ten post 27.10.2011 19:17


#7 Micholekxd

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:277
  • Imię:Micholek
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 28.10.2011 09:32

hmm dodalem wlasnie tak jak napisales do cod-frakcje - i NIE DZIALA nie ma tej klasy.
Unikalne Serwery: www.StacjaFragow.pl

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.10.2011 13:53


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Zlodziej (Premium)";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Playboy");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez QTM_Peyote edit by Playboy.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return;

if(!ma_klase[killer])
return;

if(random(2))
return;

if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
ofiara[killer] = victim;

Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");

menu_additem(menu, "Tak !");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie !");

menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;

if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;

new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}

Nie będzie to działać !
Trzymaj poprawną wersję

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Zlodziej (Premium)";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Playboy");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez QTM_Peyote edit by Playboy.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return;

if(!ma_klase[killer])
return;

if(random(2))
return;

if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
ofiara[killer] = victim;

Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");

menu_additem(menu, "Tak !");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie !");

menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;

if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;

new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych