Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasą Szpieg

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.10.2011 21:04

Witam.
Mam klasę Szpieg która jest niewidzialna na nożu i można zrobić bug by być ciągle niewidzialnym
Gdy ma się nóż w ręce wpisuje się /klasa wybieramy klasę i wpisujemy w konsoli kill
Po czym w nowej rundzie nowa klasa jest niewidzialna ciągle.

Sma:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny gdy chodzi z nozem w rece";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = -5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Rosjanie");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new wid = read_data(2) // Id broni
if(wid == CSW_KNIFE){
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}




@Odświeżam.

@@Odświeżam.
  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 30.10.2011 07:20

Masz, używam, i działa bez zarzutu
http://amxx.pl/topic...osci-dla-klasy/
  • +
  • -
  • 0

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 30.10.2011 08:11

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny gdy chodzi z nozem w rece";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = -5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Rosjanie");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public cod_class_enabled(id)
        ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public CurWeapon(id)
{
    if(!ma_perk[id])
        return;
        
    if(read_data(2) == CSW_KNIFE)
    {
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
        return;
    }
    
    set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

Try.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych