Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

restart po 1 rundzie.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Boooskyw0w~

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:50
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 24.01.2009 11:44

Siemka! Potrzebuje czegośtakiego że bez wpisywania sv_restart 1 albo w amxmodmenu po 1 rundzie zawsze restart mi sie robił.
Nie wiem to może plugin albo coś ale to potrzebuje.
  • +
  • -
  • 0

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 24.01.2009 11:55

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

new bool:gPlayerFirstSpawn[33]
new bool:is_warmup

new warmup_time
new time_left

public plugin_init() {
	register_plugin("warmup on first round", "1.0", "x-raycat")
	warmup_time = register_cvar("amx_warmup_time", "1m 0s")
	register_event("ResetHUD", "Event_ResetHud", "be")
	register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be")
	is_warmup = true
	init_warmup_time()
}
public restartround(id){
	gPlayerFirstSpawn[id] = true
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public countdown(){
	time_left--
	if(time_left < 0)
	{
		restart()
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public init_warmup_time(){
	new time[24], temp[2][6]
	get_pcvar_string(warmup_time, time, 23)
	
	replace(time, 23, "m", "")
	replace(time, 23, "s", "")
	parse(time, temp[0], 5, temp[1], 5)
	
	time_left = str_to_num(temp[0]) * 60 + str_to_num(temp[1])
	
	set_task(1.0, "countdown", 4567,_,_,"b")
	set_task(1.0, "show_time", 2345,_,_,"b")
}
public show_time(){
	set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.31, 0, 6.0, 2.0)
	show_hudmessage(0, "Runda rozgrzekowa, %d:%02d sekund do konca.", time_left / 60, time_left % 60)
}
public restart(){
	is_warmup = false
	remove_task(4567)
	remove_task(2345)
	
	server_cmd("sv_restart 1")
}
public Event_ResetHud(id) {
	if(is_warmup)
	set_task(0.1, "task_give", id)
}  
public task_give(id){
	if (!is_user_alive(id))
		return 
		
	strip_user_weapons(id);
	
	give_item(id, "weapon_m3")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 200)
	cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM) 
	cs_set_user_money (id , 0) //Set money 0 that they will not buy anything
}
public Event_CurWeapon(id){
	//just to make sure if they get weapons somewhere...
	static trash1, trash2
	new weapon = get_user_weapon(id, trash1, trash2)
	
	new bool:hasInvalidWeapon = (weapon != CSW_M3)
	if (hasInvalidWeapon && is_warmup)
	{
		client_cmd(id, "drop")
	}
}

To jest na pompy, zmień m3 na jaką broń chcesz
  • +
  • -
  • 0

#3 Boooskyw0w~

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:50
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 24.01.2009 12:03

a gdzie to wkleic?
@edit
i jak zmienic bron?
  • +
  • -
  • 0

#4 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 24.01.2009 12:04

http://amxmodx.org/webcompiler.cgi skompiluj i zainstaluj plugin
  • +
  • -
  • 0

#5 Boooskyw0w~

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:50
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 24.01.2009 12:20

a mógł byś mi to przerobić że są deagle i runda rozgrzewkowa trwa 45 sekund?
  • +
  • -
  • 0

#6 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 24.01.2009 13:31

Ta runda trwa 45 sekund
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

new bool:gPlayerFirstSpawn[33]
new bool:is_warmup

new warmup_time
new time_left

public plugin_init() {
	register_plugin("warmup on first round", "1.0", "x-raycat")
	warmup_time = register_cvar("amx_warmup_time", "1m 0s")
	register_event("ResetHUD", "Event_ResetHud", "be")
	register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be")
	is_warmup = true
	init_warmup_time()
}
public restartround(id){
	gPlayerFirstSpawn[id] = true
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public countdown(){
	time_left--
	if(time_left < 0)
	{
		restart()
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public init_warmup_time(){
	new time[24], temp[2][6]
	get_pcvar_string(warmup_time, time, 23)
	
	replace(time, 23, "m", "")
	replace(time, 23, "s", "")
	parse(time, temp[0], 5, temp[1], 5)
	
	time_left = str_to_num(temp[0]) * 60 + str_to_num(temp[1])
	
	set_task(1.0, "countdown", 4567,_,_,"b")
	set_task(1.0, "show_time", 2345,_,_,"b")
}
public show_time(){
	set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.31, 0, 6.0, 2.0)
	show_hudmessage(0, "Runda rozgrzekowa, %d:%02d sekund do konca.", time_left / 60, time_left % 60)
}
public restart(){
	is_warmup = false
	remove_task(4567)
	remove_task(2345)
	
	server_cmd("sv_restart 1")
}
public Event_ResetHud(id) {
	if(is_warmup)
	set_task(0.1, "task_give", id)
}  
public task_give(id){
	if (!is_user_alive(id))
		return 
		
	strip_user_weapons(id);
	
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_deagle, 200)
	cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM) 
	cs_set_user_money (id , 0) //Set money 0 that they will not buy anything
}
public Event_CurWeapon(id){
	//just to make sure if they get weapons somewhere...
	static trash1, trash2
	new weapon = get_user_weapon(id, trash1, trash2)
	
	new bool:hasInvalidWeapon = (weapon != CSW_deagle)
	if (hasInvalidWeapon && is_warmup)
	{
		client_cmd(id, "drop")
	}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych