Siemka! Potrzebuje czegośtakiego że bez wpisywania sv_restart 1 albo w amxmodmenu po 1 rundzie zawsze restart mi sie robił.
Nie wiem to może plugin albo coś ale to potrzebuje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
restart po 1 rundzie.
Temat rozp. Boooskyw0w~, 24.01.2009 11:44
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.01.2009 11:44
#2
Napisano 24.01.2009 11:55
#include <amxmodx> #include <fun> #include <cstrike> new bool:gPlayerFirstSpawn[33] new bool:is_warmup new warmup_time new time_left public plugin_init() { register_plugin("warmup on first round", "1.0", "x-raycat") warmup_time = register_cvar("amx_warmup_time", "1m 0s") register_event("ResetHUD", "Event_ResetHud", "be") register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be") is_warmup = true init_warmup_time() } public restartround(id){ gPlayerFirstSpawn[id] = true return PLUGIN_CONTINUE } public countdown(){ time_left-- if(time_left < 0) { restart() } return PLUGIN_CONTINUE } public init_warmup_time(){ new time[24], temp[2][6] get_pcvar_string(warmup_time, time, 23) replace(time, 23, "m", "") replace(time, 23, "s", "") parse(time, temp[0], 5, temp[1], 5) time_left = str_to_num(temp[0]) * 60 + str_to_num(temp[1]) set_task(1.0, "countdown", 4567,_,_,"b") set_task(1.0, "show_time", 2345,_,_,"b") } public show_time(){ set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.31, 0, 6.0, 2.0) show_hudmessage(0, "Runda rozgrzekowa, %d:%02d sekund do konca.", time_left / 60, time_left % 60) } public restart(){ is_warmup = false remove_task(4567) remove_task(2345) server_cmd("sv_restart 1") } public Event_ResetHud(id) { if(is_warmup) set_task(0.1, "task_give", id) } public task_give(id){ if (!is_user_alive(id)) return strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_m3") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 200) cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM) cs_set_user_money (id , 0) //Set money 0 that they will not buy anything } public Event_CurWeapon(id){ //just to make sure if they get weapons somewhere... static trash1, trash2 new weapon = get_user_weapon(id, trash1, trash2) new bool:hasInvalidWeapon = (weapon != CSW_M3) if (hasInvalidWeapon && is_warmup) { client_cmd(id, "drop") } }
To jest na pompy, zmień m3 na jaką broń chcesz
#3
Napisano 24.01.2009 12:03
a gdzie to wkleic?
@edit
i jak zmienic bron?
@edit
i jak zmienic bron?
#5
Napisano 24.01.2009 12:20
a mógł byś mi to przerobić że są deagle i runda rozgrzewkowa trwa 45 sekund?
#6
Napisano 24.01.2009 13:31
Ta runda trwa 45 sekund
#include <amxmodx> #include <fun> #include <cstrike> new bool:gPlayerFirstSpawn[33] new bool:is_warmup new warmup_time new time_left public plugin_init() { register_plugin("warmup on first round", "1.0", "x-raycat") warmup_time = register_cvar("amx_warmup_time", "1m 0s") register_event("ResetHUD", "Event_ResetHud", "be") register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be") is_warmup = true init_warmup_time() } public restartround(id){ gPlayerFirstSpawn[id] = true return PLUGIN_CONTINUE } public countdown(){ time_left-- if(time_left < 0) { restart() } return PLUGIN_CONTINUE } public init_warmup_time(){ new time[24], temp[2][6] get_pcvar_string(warmup_time, time, 23) replace(time, 23, "m", "") replace(time, 23, "s", "") parse(time, temp[0], 5, temp[1], 5) time_left = str_to_num(temp[0]) * 60 + str_to_num(temp[1]) set_task(1.0, "countdown", 4567,_,_,"b") set_task(1.0, "show_time", 2345,_,_,"b") } public show_time(){ set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.31, 0, 6.0, 2.0) show_hudmessage(0, "Runda rozgrzekowa, %d:%02d sekund do konca.", time_left / 60, time_left % 60) } public restart(){ is_warmup = false remove_task(4567) remove_task(2345) server_cmd("sv_restart 1") } public Event_ResetHud(id) { if(is_warmup) set_task(0.1, "task_give", id) } public task_give(id){ if (!is_user_alive(id)) return strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id, CSW_deagle, 200) cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM) cs_set_user_money (id , 0) //Set money 0 that they will not buy anything } public Event_CurWeapon(id){ //just to make sure if they get weapons somewhere... static trash1, trash2 new weapon = get_user_weapon(id, trash1, trash2) new bool:hasInvalidWeapon = (weapon != CSW_deagle) if (hasInvalidWeapon && is_warmup) { client_cmd(id, "drop") } }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych