Przedstawiam wam zupełnie nową klasę(PREMIUM, flaga "x"), która posiada możliwość stworzenia i sterowania helikopterem. Ruch i wszelkie działania odbywają się za pomocą Klawiszy:
- W, S, A, D, R, E
- Space
- CTRL
- DUCK
Podczas sterowania helikopterem jesteśmy niewidzialni, ale możliwe jest zadawanie nam obrażeń(jako graczowi).
Klasa jest to przerobiony plugin "helikopter" użytkownika KRoTaL, Fox-NL. Została ona dostosowana pod cod mod'a. Kod jest "nieprzeczyszczony", dlatego jeżeli jest ktoś chętny, to może spróbować trochę go zoptymalizować.
Lista zmian:
1.2.2 - naprawienie bugu z paka 1.1.2 - cvar dotyczący ilości możliwych stworzeń helikoptera 1.1.1 - zmiana komend użycia 1.1.0 - poprawa działania(nie koliduje z innymi klasami) 1.0.0 - stworzenie
Krótka notka instruktażowa.
Aby stworzyć helikopter, użyj komendy "/stworz". Po tym zabiegu, Twoja kamera przenosi się na helikopter. Aby wzbić się w powietrze naciśnij spację(jump), aby wylądować naciśnij ctrl(duck). Poruszamy się za pomocą klawiszy W(do przodu/rozpęd), S(do tyłu), A(w lewo), D(w prawo), lub za pomocą myszki ruch w lewo, ruch w prawo, ruch do przodu i ruch do tyłu. Strzelamy za pomocą MOUSE1 i MOUSE2 oraz RELOAD(domyślnie "r"). Pierwszy odpowiada za naboje, drugi za rakiety, a trzeci za zrzucane bomby. Hosty zabieramy za pomocą USE(domyślnie "e") oraz puszczamy je tym samym klawiszem.
Czy jest możliwość zaplantowania paki? Podobno tak, ale jak? Nie mam pojęcia.
/stworz - tworzy helikopter /zniszcz - niszczy helikopter
//wyłącz/Wlacz plugin apache_active 1 //Ilosc HP helikoptera apache_health 200 //Maksymalna predkosc helikoptera apache_maxspeed 400 //Ilosc obrazen zadawanych przez naboje apache_bulletdmg 10 //Prędkość naboi apache_bulletspeed 2000 //Predkosc rakiety apache_rocketspeed 1000 //Koszt helikoptera apache_cost 0 //Wylacza/Wlacza friendly fire apache_ff 0 //Ilość możliwych stworzeń helikoptera apache_max_create 1
Są jeszcze inne cvary, ale niestety dotychczas ich nie rozkodowałem
~/plugins/codclass_helikopterzysta.amxx ~/models/rc_apache_final.mdl
Wszelka edycja wskazana. Jest to ledwo co przerobiona wersja, a więc może zawierać bugi.
Attached Files
Edited by SeeK, 28.10.2011 15:30.