Mam taki stock:
stock UTIL_Damage(attacker, victim, Float:fDamage, damagebits, ent = 0, const szWeapon[] = ""){
static info_target = 0;
if(!info_target)
info_target = engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target");
if(pev_valid(ent))
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, damagebits);
else{
ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, info_target);
set_pev(ent, pev_classname, szWeapon);
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, damagebits);
set_pev(ent, pev_flags, FL_KILLME);
}
}
I gdy wywołuję:
UTIL_Damage(kid, id, 30.0, DMG_SKILL, kid,"")
DMG_SKILL to mój zdefiniowany damagebit jak w CoD.
Ale jak zrobić, by nie zabijało za pomocą broni? Bo teraz jak np wykonam to na nożu, to zaliczy fraga z noża, jak użyje na M4A1 to zaliczy z M4A1, a mnie chodzi, by robiło to tak jak np podpalenie, że ta czaszka wyskakuje (world). Lecz gdy zrobię ent = 0 to wtedy nie pokaże mi DMG jakiego zadałem dlatego mam ent = kid.
PS> Oczywiście by zaliczało fraga tak jakbym normalnie zabił.
Użytkownik Kukol edytował ten post 25.10.2011 16:04