Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zabić bez zdefiniowanej broni.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kukol

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 25.10.2011 15:01

Mam pewien problem.

Mam taki stock:

stock UTIL_Damage(attacker, victim, Float:fDamage, damagebits, ent = 0, const szWeapon[] = ""){
static info_target = 0;
if(!info_target)
info_target = engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target");

if(pev_valid(ent))
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, damagebits);
else{
ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, info_target);
set_pev(ent, pev_classname, szWeapon);
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, damagebits);
set_pev(ent, pev_flags, FL_KILLME);
}
}


I gdy wywołuję:

UTIL_Damage(kid, id, 30.0, DMG_SKILL, kid,"")


DMG_SKILL to mój zdefiniowany damagebit jak w CoD.

Ale jak zrobić, by nie zabijało za pomocą broni? Bo teraz jak np wykonam to na nożu, to zaliczy fraga z noża, jak użyje na M4A1 to zaliczy z M4A1, a mnie chodzi, by robiło to tak jak np podpalenie, że ta czaszka wyskakuje (world). Lecz gdy zrobię ent = 0 to wtedy nie pokaże mi DMG jakiego zadałem dlatego mam ent = kid.

PS> Oczywiście by zaliczało fraga tak jakbym normalnie zabił.

Użytkownik Kukol edytował ten post 25.10.2011 16:04


#2 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 25.10.2011 16:51

UTIL_Damage(kid, id, 30.0, DMG_SKILL, kid,0)
tak spróbuj lub
UTIL_Damage(kid, id, 30.0, DMG_SKILL, kid,"mudzinmudzin")

bo wydaje mi się(nie jestem pewien) że jeśli nie określimy broni lub cs nie znajdzie tej którą określiliśmy to wyświetli się czaszka. Mogę być w błędzie
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#3 Kukol

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 25.10.2011 18:13

Tak nie działa, próbowałem.

#4 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2011 11:39

Niestety chyba tak musi być, można zrobić aby zaliczało jako nóż zawsze.

UTIL_Damage(kid, id, 30.0, DMG_SKILL, kid,"weapon_knife")

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych