Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[L4D2] Vote Manager 3


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 25.10.2011 03:16

Vote Manager 3
Credit for the original plugin goes to madcap

Features:

  • Different types of Cooldown(timeout) are available.
  • All vote types are supported.
  • All original features of L4D Vote Manager 2 by madcap are kept*
  • New method of comparing access flag strings with a client's flag string(someone correct me if there's an easier way)
  • Translations are now used.*cough*looking for translators*cough*
  • Logs to its own file and/or console.(log file for this plugin is in logs/votemanager.txt
  • Complies with SM 1.3.0+ coding standards.
Why?
Simple. The reason this one was made is because valve broke the events for voting back in 2010. This crippled madcap's original plugin because now it couldn't tell when votes ended/passed/failed. This version hooks into usermessages valve implemented some time ago. This is a completely working rewrite.


Cvars:
auto created config by the name of l4d2_votemanager

PHP Code:

// String of flag(s) needed to call this vote
// -
// Default: ""
l4d2_votemanager_access_alltalk ""

// String of flag(s) needed to call this vote
// -
// Default: ""
l4d2_votemanager_access_backtolobby ""

// String of flag(s) needed to call this vote
// -
// Default: ""
l4d2_votemanager_access_campaign ""

// String of flag(s) needed to call this vote
// -
// Default: ""
l4d2_votemanager_access_chapter ""

// String of flag(s) needed to call custom votes
// -
// Default: "b"
l4d2_votemanager_access_custom "b"

// String of flag(s) needed to call this vote
// -
// Default: ""
l4d2_votemanager_access_difficulty ""

// String of flag(s) needed to call this vote
// -
// Default: ""
l4d2_votemanager_access_kick ""

// String of flag(s) needed to call this vote
// -
// Default: ""
l4d2_votemanager_access_restart ""

// Clients can call votes after this many seconds
// -
// Default: "15.0"
l4d2_votemanager_cooldown "15.0"

// String of flag(s) that are needed to be immune to cooldown
// -
// Default: "b"
l4d2_votemanager_cooldown_immunity_flags "b"

// 0=cooldown is shared 1=cooldown is independant
// -
// Default: "1"
l4d2_votemanager_cooldown_mode "1"

// 1=Log vote info to files 2=Log vote info to server; add the values together if you want
// -
// Default: "3"
l4d2_votemanager_log "3"

// String of flag(s) that are needed to be notified of vote info
// -
// Default: "b"
l4d2_votemanager_notify_flags "b"

// String of flag(s) that are needed to pass or veto
// -
// Default: "c"
l4d2_votemanager_passveto_access "c"

// Respect admin immunity levels in kick votes
// -
// Default: "1"
l4d2_votemanager_respect_immunity "1"

// Tanks have immunity against kick votes
// -
// Default: "1"
l4d2_votemanager_tank_immunity "1"

To Do:
  • Implement custom votes(no idea if they will even work)
  • Translations for console logging?
*custom votes pending


Attached Files Dołączona grafika l4d2_votemanager3.zip (16.7 KB, N/A views)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych