Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dawanie broni bez amunicji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 berix

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 24.01.2009 00:17

Witam jak zrobić by przrez funkcje

np.
public give_scout(id) 
{
	give_item(id,"weapon_scout")

	return PLUGIN_HANDLED	
}

dawana broń miała 0 amunicji
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 24.01.2009 10:04

http://amxx.pl/viewt...ighlight=#38246 <- Może ci to pomoże
  • +
  • -
  • 0

#3 berix

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 24.01.2009 13:01

hmmm przy
cs_set_weapon_ammo ( index, newammo )
np.
cs_set_weapon_ammo ( id, 0 )
0 reakcji

a przy
cs_set_user_bpammo ( index, weapon, amount )

np.
cs_set_user_bpammo ( id, "weapon_scout", 0 )

błąd przy kompilacji
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 24.01.2009 14:46

cs_set_weapon_ammo ( index, newammo )

index odnosi sie do id broni (jako obiektu - ent) nie jako gracza.



cs_set_user_bpammo ( index, weapon, amount )

tu index, to id gracza, ale weapon to typ broni jako enum (liczba)
CSW_P228		1
CSW_SCOUT		3
CSW_HEGRENADE		4
CSW_XM1014		5
CSW_C4			6
CSW_MAC10		7
CSW_AUG			8
CSW_SMOKEGRENADE	9
CSW_ELITE		10
CSW_FIVESEVEN		11
CSW_UMP45		12
CSW_SG550		13
CSW_GALIL		14
CSW_FAMAS		15
CSW_USP			16
CSW_GLOCK18		17
CSW_AWP			18
CSW_MP5NAVY		19
CSW_M249		20
CSW_M3			21
CSW_M4A1		22
CSW_TMP			23
CSW_G3SG1		24
CSW_FLASHBANG		25
CSW_DEAGLE		26
CSW_SG552		27
CSW_AK47		28
CSW_KNIFE		29
CSW_P90			30
CSW_VEST		31
CSW_VESTHELM		32

  • +
  • -
  • 0

#5 berix

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 24.01.2009 17:33

ok już poradziłaem sobie troche w inny sposób ;)

#define EXTRAOFFSET_WEAPONS		4 

public give_scout(id) 
{
	new ent = fm_give_item(id, "weapon_scout"); 	             //jaka born ma byc dodana
	fm_set_weapon_ammo(ent, 0)                                        //tutaj wpisujemy ilosc ammo 

	return PLUGIN_HANDLED	
}

// From fakemeta_util
stock fm_create_entity(const classname[])
	return engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, classname))
stock fm_set_weapon_ammo(weapon_id, ammo)
{	
	set_pdata_int(weapon_id, 51, ammo, EXTRAOFFSET_WEAPONS);
}
// From fakemtea_util
stock fm_give_item(index, const item[]) 
{
	if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
		return 0;

	new ent = fm_create_entity(item);
	if (!pev_valid(ent))
		return 0;

	new Float:origin[3];
	pev(index, pev_origin, origin);
	set_pev(ent, pev_origin, origin);
	set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);

	new save = pev(ent, pev_solid);
	dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
	if (pev(ent, pev_solid) != save)
		return ent;

	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);

	return -1;
}

moze komus sie przyda
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych