np.
public give_scout(id) { give_item(id,"weapon_scout") return PLUGIN_HANDLED }
dawana broń miała 0 amunicji
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.01.2009 00:17
public give_scout(id) { give_item(id,"weapon_scout") return PLUGIN_HANDLED }
Napisano 24.01.2009 13:01
cs_set_weapon_ammo ( index, newammo )np.
cs_set_weapon_ammo ( id, 0 )0 reakcji
cs_set_user_bpammo ( index, weapon, amount )
Napisano 24.01.2009 14:46
CSW_P228 1 CSW_SCOUT 3 CSW_HEGRENADE 4 CSW_XM1014 5 CSW_C4 6 CSW_MAC10 7 CSW_AUG 8 CSW_SMOKEGRENADE 9 CSW_ELITE 10 CSW_FIVESEVEN 11 CSW_UMP45 12 CSW_SG550 13 CSW_GALIL 14 CSW_FAMAS 15 CSW_USP 16 CSW_GLOCK18 17 CSW_AWP 18 CSW_MP5NAVY 19 CSW_M249 20 CSW_M3 21 CSW_M4A1 22 CSW_TMP 23 CSW_G3SG1 24 CSW_FLASHBANG 25 CSW_DEAGLE 26 CSW_SG552 27 CSW_AK47 28 CSW_KNIFE 29 CSW_P90 30 CSW_VEST 31 CSW_VESTHELM 32
Napisano 24.01.2009 17:33
#define EXTRAOFFSET_WEAPONS 4 public give_scout(id) { new ent = fm_give_item(id, "weapon_scout"); //jaka born ma byc dodana fm_set_weapon_ammo(ent, 0) //tutaj wpisujemy ilosc ammo return PLUGIN_HANDLED } // From fakemeta_util stock fm_create_entity(const classname[]) return engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, classname)) stock fm_set_weapon_ammo(weapon_id, ammo) { set_pdata_int(weapon_id, 51, ammo, EXTRAOFFSET_WEAPONS); } // From fakemtea_util stock fm_give_item(index, const item[]) { if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10)) return 0; new ent = fm_create_entity(item); if (!pev_valid(ent)) return 0; new Float:origin[3]; pev(index, pev_origin, origin); set_pev(ent, pev_origin, origin); set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN); dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent); new save = pev(ent, pev_solid); dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index); if (pev(ent, pev_solid) != save) return ent; engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent); return -1; }
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych