Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Ustawianie światła na mapie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ToJaTwojTelefon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 72
Pomocny

  • Postów:87
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 24.10.2011 19:07

Witam,
mam pytanie odnośnie dokładnie tej funkcji:
engfunc(EngFunc_LightStyle)

I tu mam problem ponieważ jeżeli ustawie:
engfunc(EngFunc_LightStyle,0,"a")

to czy później mogę to jakoś zresetować, żeby jasność była standardowa taka jak ma być, bo jak ustawie:
engfunc(EngFunc_LightStyle,0,"z")

lub zamiast "z" wstawię "s" czy tam inną literę to mapa jest za jasna.

Więc głównie mi chodzi oto czy jest jaka funkcja, która resetuje jasność czy ciemność na standardową lub jaka litera w tej funkcji, którą ja podałem.

Użytkownik ToJaTwojTelefon edytował ten post 24.10.2011 19:11

  • +
  • -
  • 0

#2 KoZaK_Pl

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.10.2011 19:25

Nie korzystaj z FakeMety ;X Daję Ci taką samą funkcję do biblioteki engine - http://amxx.pl/dokum...f620/set-lights

Edited:

Żeby było łatwiej:

engfunc(EngFunc_LightStyle,0,"a") == set_lights("a") 

Użytkownik KoZaK_Pl edytował ten post 24.10.2011 19:28

  • +
  • -
  • 1

#3 ToJaTwojTelefon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 72
Pomocny

  • Postów:87
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 24.10.2011 19:43

Hmm wiedziałem, że można zrobić to za pomocą engine ale szczerze nigdy jej nie zastosowywałem :P

Dzięki +

Temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

#4 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 25.10.2011 10:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych