#include <amxmodx> #include <hamsandwich> //Pcvary new pcvar_weapon //Informacja o wersji new const VERSION[] = "1.0" public plugin_init() { register_plugin("No weapon", VERSION, "FakeNick") //Rejestrujemy cvara pcvar_weapon = register_cvar("no_weapon","0") //Rejestrujemy touch'a dla danych byt'ow RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon") RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon") RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon") } public fw_TouchWeapon(weapon,id) { //To nie gracz dotknal broni if (!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED; //Sprawdzamy ustawienia cvara switch(get_pcvar_num(pcvar_weapon)) { case 0 : return HAM_IGNORED; // Wszyscy moga podnosic bron case 1 : // Tylko CT moga podnosic bron { if(get_user_team(id) == 1) return HAM_SUPERCEDE; } case 2 : // Tylko TT moga podnosic bron { if(get_user_team(id) == 2) return HAM_SUPERCEDE; } case 3 : return HAM_SUPERCEDE ; // Nikt nie moze podnosic broni } return HAM_IGNORED; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Gracze moga podnosić broń/ nie mogą podnosić broni
Temat rozp.
FakeNick
, 23.01.2009 23:05
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.01.2009 23:05
Popularny
#2 Gość_deLL_*
Napisano 06.05.2010 17:10
Jak zrobić, jeśli broń to C4 to może podnieść ?
#3
Napisano 06.05.2010 18:27
możesz sprawdzić czy byt 'weapon' ma model paki
jakoś tak to leciało
if (!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED; if(!pev_valid(weapon)) return HAM_IGNORED; new szModel[64]; pev(weapon, pev_model, szModel, 63); if(equal(szModel[7], "weapon_c4.mdl")) return HAM_IGNORED;
jakoś tak to leciało
#4
Napisano 07.05.2010 22:20
jak zrobić, aby nie mogli podnosić danej broni np : tarczy ?
#5 Gość_deLL_*
Napisano 08.05.2010 08:32
Jakoś tak:
public fw_TouchWeapon(weapon, id)
{
if (!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;
new szModel[64];
pev(weapon, pev_model, szModel, 63);
if(contain(szModel, "weapon_shield"))
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
#6
Napisano 08.05.2010 11:47
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeaponS")
public fw_TouchWeaponS(weapon,id)
{
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE
}
Powinno działać o ile shield'em nie może być "weaponbox", "armoury_entity" jeśli może zrób jak kolega wyżej
#7
Napisano 08.05.2010 15:29
Plugin dobry m.in na Deathruna (DR) żeby TT nie mogło podnosić a CT tak
Bo tak to TT zawsze wchodzili do tj. gun rooma i brali sobie broń i kampili na CT i na marne męczenie było przejścia mapy
Taka historyjka
Bo tak to TT zawsze wchodzili do tj. gun rooma i brali sobie broń i kampili na CT i na marne męczenie było przejścia mapy
Taka historyjka
CsMods.pl & Amxx.pl
CsMods.pl & Amxx.pl
CsMods.pl & Amxx.pl
CsMods.pl & Amxx.pl
CsMods.pl & Amxx.pl
CsMods.pl & Amxx.pl
CsMods.pl & Amxx.pl
CsMods.pl & Amxx.pl
CsMods.pl & Amxx.pl
CsMods.pl & Amxx.pl
CsMods.pl & Amxx.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych