Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzenie poprawnosci pluginu.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 BaQStiC

    Supra Team

  • Power User

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:628
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Ck / Wroc
Offline

Napisano 23.10.2011 14:27

Witam. Mam plugin z wyborem interpu, tylko nie wiem czy to od niego ale po zmianie mapy niektorzy maja odwrocony ekran i sterowanie. Dlatego prosilbym i ewentualne poprawienie tego pluginu.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const gNazwaPluginu[] = "Interp Menu";
new const gWersjaPluginu[] = "0.5";
new const gAutorPluginu[] = "EdzuO";
#define ADMIN_UPRAWNIENIA ADMIN_BAN
#define MAX_PLAYERS 32
#define SetUserReversed(%1) g_bMigraineux |= 1<<(%1 & 31)
#define ClearUserReversed(%1) g_bMigraineux &= ~( 1<<(%1 & 31) )
#define HasUserMigraine(%1) g_bMigraineux & 1<<(%1 & 31)
new bool:wybral_interp[33];
new bool:dostal_kare[33];
new const interp[][] = { "^x03 wybral interp^x04 0.01", "^x03 wybral interp^x04 0.02", "^x03 wybral interp^x04 0.03", "^x03 nie wybral interpu wiec zostal ukarany!" }
new Map[32], Name[32];
new g_bMigraineux
new Float:g_vecPunchAngles[MAX_PLAYERS+1][3]
new g_iFfPlayerPreThink
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);

register_concmd("amx_interp", "ustaw", ADMIN_UPRAWNIENIA, "<Nazwa Gracza>");

register_clcmd("say /kara","kara");
register_clcmd("say_team /kara","kara");

get_mapname(Map,sizeof Map - 1);
}
public client_authorized(id)
{
wybral_interp[id] = false
dostal_kare[id] = false
ClearUserReversed(id)
CheckForward()
}
public client_disconnect(id)
{
wybral_interp[id] = false
dostal_kare[id] = false
ClearUserReversed(id)
CheckForward()
}
public fwSpawn(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

if(!wybral_interp[id])
{
menu_interpu(id);
}

return HAM_IGNORED;
}
public menu_interpu(id)
{
new menu = menu_create("\wWybor \yInterpu:", "menu_interpu_1");

menu_additem(menu, "\w0.01", "0", 0);
menu_addblank(menu,0)
menu_additem(menu, "\y0.02", "1", 0);
menu_addblank(menu,0)
menu_additem(menu, "\r0.03", "2", 0);

menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_display(id, menu, 0);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_interpu_1(id, menu, item)
{
new data[6], iName[64], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,sizeof data - 1, iName, sizeof iName - 1, callback);
get_user_name(id, Name, sizeof Name - 1);

if(item==MENU_EXIT)
{
wybral_interp[id] = true;
dostal_kare[id] = true;
informacja(id, 3);
SetUserReversed(id);
CheckForward()
g_vecPunchAngles[id][0] = 0.0
g_vecPunchAngles[id][1] = 0.0
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

new key = str_to_num(data);

switch(key)
{
case 0:
{
client_cmd(id,"ex_interp 0.01")
wybral_interp[id] = true;
informacja(id, 0);
menu_destroy(menu);
}

case 1:
{
client_cmd(id,"ex_interp 0.02")
wybral_interp[id] = true;
informacja(id, 1);
menu_destroy(menu);

}

case 2:
{
client_cmd(id,"ex_interp 0.03")
wybral_interp[id] = true;
informacja(id, 2);
menu_destroy(menu);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public informacja(id,itp)
{
get_user_name(id, Name, sizeof Name - 1);
ColorChat(0, GREEN, "[^x03 %s^x04 ]^x03 Gracz^x04 %s %s",Map, Name, interp[itp]);
}
public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;

read_argv(1, Name, sizeof Name - 1);

new player = cmd_target(id, Name, 0);

if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
ColorChat(0, GREEN, "[^x03 %s^x04 ]^x03 Admin wymusil ponowny wybor interpu dla gracza^x04 %s", Map, Name);
wybral_interp[player] = false
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public kara(id)
{
if (is_user_alive(id))
{
ColorChat(0, GREEN, "[^x03 %s^x04 ]^x03 Tylko martwi gracze moga uzyc tej komendy!", Map);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
if(dostal_kare[id])
{
get_user_name(id, Name, sizeof Name - 1);
ColorChat(0, GREEN, "[^x03 %s^x04 ]^x03 Gracz^x04 %s^x03 stwierdzil iz jednak woli wybrac interp ;)", Map, Name);
ClearUserReversed(id)
CheckForward()
wybral_interp[id] = false;
dostal_kare[id] = false;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* Kara */
public PlayerPreThink(id)
{
if(HasUserMigraine(id) && is_user_alive(id))
{
if( g_vecPunchAngles[id][1] < 180.0 )
{
g_vecPunchAngles[id][1] += 2.0
g_vecPunchAngles[id][0] = g_vecPunchAngles[id][1] * 2.0
}
else
{
g_vecPunchAngles[id][0] = 0.0
}
static Float:vecPunchAngle[3]
vecPunchAngle[0] = g_vecPunchAngles[id][0]
vecPunchAngle[1] = g_vecPunchAngles[id][0]
vecPunchAngle[2] = g_vecPunchAngles[id][1]
set_pev(id, pev_punchangle, vecPunchAngle)
}
}
CheckForward()
{
if( !g_bMigraineux != !g_iFfPlayerPreThink )
{
if( g_bMigraineux )
{
g_iFfPlayerPreThink = register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink")
}
else
{
unregister_forward(FM_PlayerPreThink, g_iFfPlayerPreThink)
g_iFfPlayerPreThink = 0
}
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 mlekowita

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.10.2011 15:37

Wgrałem zmieniłem mape moje myśl "WHAT THE ****?!".

Wyświetliło
[ de_dust2 ] Gracz jakiś tam nie wybral interpu wiec zostal ukarany!
Odwróciło ekran i nic więcej.

Nie znam się tak bardzo na tym więc nie wiem jak to naprawić.

Użytkownik Kacper357 edytował ten post 23.10.2011 15:55





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych